اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

ثروت عظیم امام پیوند قوی با امت بود

امام جمعه بیله‌سوار گفت: ثروت عظیم امام راحل که ثروت معنوی و جاودانه به شمار می‌رود پیوند عمیق با امتی بود که در 14 خرداد تجلی حضورشان نشان وفاداری عمیق بود.

ثروت عظیم امام پیوند قوی با امت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت سه عنصر ولایت، پشتیبانی امت و روحیه جهادی و شهادت زنده و بالنده است که از بین این عناصر نقطه ثقل ولایت‌مداری ملت ایران است.

وی با یادآوری اینکه حضرت امام نشان روشنی از آینده امیدبخش را به ملت نشان داده و حرکت آنها را قوام و دوام بخشیده است، تصریح کرد: امام راحل سرمایه عظیم برای این ملت و امت است که به رغم تحمل مصائب و مشکلات توانست برای سرزمین ایران و مردم آگاه آن آزادی و حریت را به بار آورد.

قیاسی فرا رسیدن 14 خرداد سالروز رحلت جانگداز امام راحل آن پیر مراد را به نمازگزاران تسلیت گفت و خاطر نشان کرد: امام راحل نه تنها در ایران اسلامی بلکه در میان ملت‌های آزادیخواه از جایگاه ولایی برخوردار است.

این مسئول همچنین فرا رسیدن 15 خرداد روز عظیم حرکت مردم در حمایت و پشتیبانی از آرمان امام راحل را یادآور شد و اضافه کرد: 15 خرداد نقطه عزتمند مردم آگاه ایران است که در مبارزات بی‌امان علیه رژیم شاهنشاهی توانستند ابرقدرت‌های غرب و شرق و ابهت توخالی آنها را بشکنند.

 حضور مردم ضامن اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش و جایگاه حضور آگاهانه مردم در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی بیان کرد: هر چقدر مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد به همان نسبت عزت و شوکت‌شان نیز تضمین شده است.

قیاسی یادآور شد: همه باید با انتخاب اصلح‌ترین فرد امور اجرایی کشور را به او بسپاریم که در این بین ولایت‌مداری رئیس جمهور آینده باید ثابت شده باشد.

وی در ادامه گفت: از تبلیغات و حرف و سخنان یک کاندیدا می‌توان به سلامت و صلابت او پی برد و قطعاً مردم با مراجعه به بهترین افراد اصلح‌ترین را بر می‌گزینند و در این بین نیازی به قیم ندارند.

قیاسی خودداری از سیاه‌نمایی و تخریب‌های نابجا را به نامزدهای ریاست جمهوری گوشزد کرد و افزود: نباید با برخی اقدامات فضای تنشی و تخریب در جامعه ایجاد کرد.

وی همچنین به کاندیداهای شورای شهر توصیه کرد به دور از تعصبات برنامه‌های خود را به مردم ارائه کنند تا آنها صالح‌ترین فرد را برگزینند.

انتهای پیام/62003/ط30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول