اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

امام مسیر حرکت تاریخ را عوض کردند

خبرگزاری فارس: امام خمینی (ره) مسیر حرکت تاریخ جهان را عوض کردند.

امام مسیر حرکت تاریخ را عوض کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار کرد: امام خمینی (ره) نه تنها مسیر تاریخ ایران بلکه مسیر تاریخ جهان را تغییر دادند.

وی تصریح کرد: بصیرت و روشن‌بینی امام راحل و خلوص آن شخصیت جهانی قابل وصف نبوده و با تمام وجود در راستای ارتقای اهداف دینی نظام اسلامی کوشیدند.

رشتبری خاطرنشان کرد: رمز موفقیت امام راحل رابطه خالصانه بین عبد و معبود است و از بارزترین نکات شخصیت آن حضرت خلوص و بندگی ایشان در مقابل حی عادل و تواناست.

این مسئول اضافه کرد: امام راحل در طول مبارزات خود سدی محکم از وحدت در جامعه بنا کردند و مظلومان عالم در پشت این سکو و سد نفوذناپذیر اسلامی در کنار هم قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: امام راحل چهره‌ای بی‌نظیر بعد از انبیا و ائمه اطهار (ع) در جامعه اسلامی بودند و نظیر ایشان را دیگر در جهان نداریم و اکنون رهبری امت اسلام به دست نایب و فرزند خلف امام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اداره می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال یادآور شد: دشمنان مدت‌ها قبل از انتخابات تلاش خود را در راستای کمرنگ و دلسرد کردن مردم از نظام شروع کردند و ملت ایران اسلامی این بار نیز با خلق حماسه جاودانه پیکره دشمنان را به لرزه در می‌آورند.

رشتبری در پایان گفت: دشمنان نظام و انقلاب در سرتاسر جهان دریافته‌اند که رمز بقای نظام جمهوری اسلامی و استمرار آن حضور پررنگ و همیشه در صحنه مردم است.

انتهای پیام/62008/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول