اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

احزاب و تشکل‌ها تحت تاثیر صحبت‌ها قرار نگیرند‌

امام جمعه موقت کرمان گفت: احزاب و تشکل‌ها مراقب باشند که تحت تاثیر صحبت‌ها قرار نگیرند.

احزاب و تشکل‌ها تحت تاثیر صحبت‌ها قرار نگیرند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار داشت: حرکت امام خمینی (ره) در جریان انقلاب اسلامی بر اساس اسلام بود و هر چه داشتند را برای اسلام گذاشتند.

وی بیان داشت: با وجود گذشته 50 سال از قیام 15 خرداد، هنوز همان شعارهای انقلابی پا بر جا است.

عرب‌پور به بیان دیدگاه‌های خط امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: حاکمیت اسلام نخستین مطلب در قیام امام راحل بود، تحقق عدالت اجتماعی، گرامیداشت مستضعفان، دشمن‌ستیزی، حساسیت خاص نسبت به مسلمانان، تعالی و سربلندی ملت از جمله دیدگاه‌های امام راحل بود.

وی خاطر نشان کرد: بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره)، مجلس خبرگان با درایت و اقتدار کامل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به عنوان جانشین و ولی‌فقیه جمهوری اسلامی انتخاب کردند.

خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زوایای مختلف انتخابات و اهمیت آن ابراز داشت: نخستین مطلب در انتخابات، تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در حماسه سیاسی است.

وی عنوان کرد: نامگذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب بر اساس سنجش جوانب و ضرورت‌ها است، ما در شرایطی هستیم که برنامه‌های سیاسی باید با شکوه خود موجب اقتدار نظام شود.

عرب‌پور تصریح کرد: تمام کشورها انتخابات را برگزار می‌کنند، اما به چه دلیل انتخابات ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده و در سطح بین‌المللی به آن پرداخته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: 24 خرداد ماه باید نشان دهیم که ملت ایران پای ارزش‌های دینی و انقلابی ایستاده و اعلام کند که تهدیدها و تحریم‌ها کاری از پیش نمی‌برد.

امام جمعه موقت کرمان گفت: کاندیداها توسط شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته‌اند، اما از نظر درجه در یک جهت نیستند و این تشخیص ملت است که کدام یک می‌توانند به اصول انقلاب، امام راحل و ولایت پایبند باشند.

وی با تاکید بر اینکه مباحث سیاسی نباید به کدورت‌ها بدل شود، اذعان داشت: احزاب و تشکل‌ها مراقب باشند و تحت تاثیر صحبت‌ها قرار نگیرند.

عرب‌پور افزود: با رعایت اخلاق و موازین شرعی این حماسه را آنگونه که مورد نظر رهبری است، رقم بزنیم.

انتهای پیام/80017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول