اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

شرط عبور از گردنه مشکلات خلق حماسه در انتخابات است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی شرط عبور از گردنه مشکلات فعلی را حضور و خلق حماسه در انتخابات پیش‌رو عنوان کرد و گفت: دولت جدید با همفکری و استفاده از عقل جمعی به سمت موفقیت بیشتر حرکت می‌کند.

شرط عبور از گردنه مشکلات خلق حماسه در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی ظهر امروز در مراسم بازدید خیران و برخی مسئولان استان از جمله نمایندگان زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از ساختمان در دست احداث مجتمع تخصصی، آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی انجمن کلیوی زنجان اظهار کرد: بحث سلامت و درمان یکی از دغدغه‌های هر نظام سیاسی از جمله نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی بر ارجحیت بحث پیشگیری در حوزه سلامت تاکید کرد و افزود: توجه به پیشگیری در حوزه مهمی مانند سلامت بدون شک موجب کاهش بسیاری از هزینه‌ها می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور هر چه در حوزه پیشگیری و آموزش سلامت هزینه کند بی‌شک نتیجه بهتری عاید مردم و دولت می‌شود.

وی به بودجه 5 هزار میلیاردی تصویب شده در حوزه سلامت، بهداشت و درمان کشور در بودجه سال‌جاری اشاره کرد و گفت: این بودجه با وجود برخی مخالفت‌ها تصویب شده و در اختیار حوزه بهداشت و درمان کشور قرار می‌گیرد.

اسماعیلی به وجود مشکلات اقتصادی مردم به ویژه اقشار کم درآمد کشور اشاره کرد و افزود: مردمی که از عهده تامین معیشت زندگی خود عاجز هستند نباید متحمل هزینه سنگین در بخش درمان شوند.

وی دولت را موظف به تامین نیازهای آموزشی و پیشگیری در بخش سلامت مردم دانست و ادامه داد: این موضوع نباید موجب غفلت از حوزه درمان شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی توجه به حوزه درمان را از تاکیدات مسئولان ارشد نظام عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در برخی مواقع خانواده مریض را فراموش می‌کنند و به فکر تامین هزینه برای خلاصی از بیمارستان و مراکز درمانی هستند.

وی تامین 100 درصدی هزینه‌های درمان را برای دولت در حال حاضر بعید دانست و تصریح کرد: می‌توان راه میانه‌ای را در این مورد در پیش گرفت تا بیماران هم احساس آرامش کنند.

*لزوم حضور بخش خصوصی در حوزه درمان و بهداشت

اسماعیلی بر لزوم بهره‌گیری از امکانات بخش خصوصی به ویژه خیران که در واقع نوعی ایثارگر محسوب می‌شوند برای کمک به حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: مسئولان موظف به فراهم کردن فضای حضور افراد خیر در این حوزه هستند.

وی به هجمه و هجوم دشمن در مقطع کنونی به کشور اشاره کرد و ادامه داد: می‌توان از یکدلی و یکپارچگی ملی برای دفع توطئه‌های دشمن استفاده کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هدف دشمن از تحمیل فشارهای اقتصادی را ایجاد فاصله بین مردم و نظام دانست و اضافه کرد: دشمن در این مقطع توهم موفقیت هم دارد و از این رو فشارها را مضاعف کرده است.

وی به همکاری مردم در دوران سخت دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در آن دوران مردم با صرفه‌جویی در هزینه‌های زندگی اقدام به تامین مایحتاج رزمندگان می‌کردند.

اسماعیلی شرط عبور از گردنه فعلی را حضور و خلق حماسه در انتخابات پیش‌رو عنوان کرد و گفت: دولت جدید با همفکری و استفاده از عقل جمعی به سمت موفقیت بیشتر حرکت می‌کند.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول