اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

حضور حماسی در انتخابات موجب مصونیت و عزت ملی می‌شود

امام جمعه بوشهر گفت:حضور حماسی مردم در انتخابات دارای آثار و برکات بالایی است که این حضور موجب مصونیت، اقتدار و عزت ملی می‌شود.

حضور حماسی در انتخابات موجب مصونیت و عزت ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان در اندیشه سلطه‌گری هستند، تاکید کرد: چون می‌بینند مردم تا پای جان حافظ انقلاب اسلامی هستند با استفاده از رسانه‌‌های تهاجمی درصدد دلسرد کردن مردم هستند.

خطیب نماز جمعه بوشهر افزود: دشمنان بدانند این مردم با تمام وجود به امر مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت می‌کنند و موجب عزت ایران و شکست دشمنان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر معیارهای انتخاب اصلح را با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب برشمرد و تصریح کرد: رئیس جمهور ضمن اینکه باید دارای ایمان، تقوا و اخلاق اسلامی باشد؛ بایستی دارای برنامه، تدبیر و سیاست راهبردی در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز باشد.

وی ولایت‌مداری را از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور دانست و افزود: رئیس جمهور اصلح باید مطیع مقام معظم رهبری باشد چراکه مشروعیت نظام اسلامی و مسئولین نظام بر محور ولایت‌مداری است.

صفایی بوشهری داشتن نقشه‌های جامع پیشرفت در همه عرصه‌ها را دیگر خصوصیات رئیس جمهور ذکر کرد و بیان کرد: رئیس جمهور اصلح باید اقتصاد را مدیریت کند، تورم را کنترل کرده و در عرصه سیاست و فرهنگ بدرخشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه رئیس جمهور باید در مقابل تهاجم سلطه و دشمنان مقاوم و استکبارستیز باشد، افزود: اینطور نباشد که با یک حمله نرم دشمن خودش را ببازد و لرزش نشان دهد بلکه باید پرتلاش و کوشا با مدیریت اجرایی قوی در مقابل آنان بایستد.

خطیب نماز جمعه بوشهر مردم‌داری را یک اصل در انتخاب رئیس جمهور دانست و بیان کرد:همه روسای جمهور مدیون مردم هستند از این نظر رئیس جمهور باید خادم مردم، و دارای ارزش بالا باشد.

وی با بیان اینکه قانون‌مداری ملاک دیگر رئیس جمهور اصلح است افزود: رئیس جمهور ضمن اینکه باید طبق قانون حرکت کند باید پخته، شخصیت قوی، بدور از مسائل حاشیه‌ای و دارای تیم کاری توانمند در عرصه اجراء باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی نباید وعده‌های نشدنی در تبلیغات بدهند گفت: این کاندیداها در تبلیغات اسراف نکنند ، دیگران را تحقیر نکنند و شخصیت واقعی خود با مردم را عرضه کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر بر فراهم کردن زمینه آرامش و همدلی در صحنه انتخابات تاکید کرد و افزود: کاندیداها مطابق هدایت‌‌های رهبری فضایی سالم و بدور از تنش و جنجال برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

صفایی بوشهری به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: معظم له در این دیدار دانش، ادب و تعامل با اقوام و مسئولان را وظیفه مهم نمایندگان دانستند.

وی با گرامیداشت 14خرداد ماه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ؛ امام راحل را انسانی بزرگ دانست و گفت: امام با ولایتش انقلابی بپا کرد که همه تاریخ جهان را دگرگون ساخت.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز آغاز رهبری مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای تاکید کرد: معظم له با حضورش ضمن استمرار بخشیدن راه امام، کشتی انقلاب را در دریای طوفانی جهان هدایت می‌کند.

صفایی بوشهری 15خرداد را سرآغاز انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این روز که امام راحل آنرا برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد موجب شکست دشمن و سرآغازی برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.

انمتهای پیام/66006/ت40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول