اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

مردم فردی کارآمد، متدین و دلسوز را انتخاب کنند

امام جمعه فردوس گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح باید کسی را به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب کنند که در درجه اول، کارآمد و متدین و نیز دلسوز مردم باشد.

مردم فردی کارآمد، متدین و دلسوز را انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه فردوس اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی، ملی و شرعی است.

وی حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی و مورد تاکید امام، رهبری و مراجع تقلید دانست و افزود: اگر کسی از اجرای وظیفه دینی خود عقب بماند، ضرر کرده است. 

امام جمعه فردوس تصریح کرد: اگر هر یک از ما نسبت به رأی خود بی‌تفاوت باشیم و فقط به چشم یک رأی به انتخابات نگاه کنیم، آمار مشارکت کاهش می‌یابد. 

بابایی با اشاره به حضور 95 درصدی مردم فردوس در انتخابات گذشته، یادآور شد: امام(ره) و مقام معظم رهبری نسبت به حضور در صحنه انتخابات تاکید زیادی داشته‌اند بنابراین هیچ کس نباید به خود اجازه دهد که در انتخابات شرکت نکند.

وی گفت: برای انتخاب فرد اصلح باید بین خود و خدا حجت قرار دهیم که اگر زمانی از ما علت انتخاب فرد مورد نظر را پرسیدند، دلیل داشته باشیم و در محضر خداوند شرمنده نشویم.

مردم فردی کارآمد، متدین و دلسوز را انتخاب کنند

امام جمعه فردوس افزود: مردم با انتخاب فرد اصلح باید کسی را به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب کنند که در درجه اول، کارآمد و متدین و نیز دلسوز مردم باشد.

بابایی تصریح کرد: کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید با حضور در مساجد به سؤالات مردم پاسخ دهند و این افراد نیز باید علاوه بر لیاقت و شایستگی، انگیزه کار برای مردم را نیز داشته باشند.

وی با اشاره به حضور بیش از یک میلیون نوجوان و جوان در مراسم معنوی اعتکاف، یادآور شد: در شهرستان فردوس نیز این مراسم معنوی با حضور 800 زن و مرد در هفت مکان شهری و روستایی برگزار شد.

امام جمعه فردوس ماه رجب را ماه استغفار، روزه و عبادت دانست و گفت: هر کسی به ماه رجب احترام گذارد و در ماه رجب برای رضای خداوند استغفار کند به عنوان رجبیون مورد انعام خاص خداوند قرار می‌گیرد.

 انتهای پیام/69007/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول