اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان:

دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی بهاره برگزار می‌شود

دبیر هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی بهاره به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی بهاره برگزار می‌شود

علی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پنج‌شنبه هفته جاری مجمع سالیانه هیئت‌های تابعه استان را با حضور رئیس، نایب رئیس بانوان، دبیر فدراسیون، مدیرکل و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، رؤسا و نواب رئیسان استان روز پنج‌شنبه در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است در این جلسه گزارش کارهایی انجام شده در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری همچنین تقویم ورزشی سال جدید مورد بررسی قرار بگیرد.

دبیر هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان در ادامه به دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی بهاره اشاره کرد و افزود: پس از فصل امتحانات دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی را به میزبانی اصفهان برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای دومین المپیاد عشایر کشور اشاره و تاکید کرد: قرار است برنامه‌ریزی‌های لازم را برای این المپیاد که قرار است در شهرستان سمیرم برگزار شود انجام دهیم.

انتهای پیام/63020/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول