اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسب سالروز فتح خرمشهر

اجرای مسابقات بومی محلی در کیار برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه کیار از اجرای مسابقات بومی محلی و فرهنگی به مناسب سالروز فتح خرمشهر در کیار خبر داد.

اجرای مسابقات بومی محلی در کیار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، هوشنگ جمشیدی فرمانده سپاه ناحیه کیار بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌‌های سوم خرداد، اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه در زمان غیبت، در امتداد اطاعت از ائمه معصومین(ع) است.

وی افزود: چشم آحاد جامعه به خواص است و رسالت بزرگ بصیرت‌افزایی بر دوش این قشر قرار دارد.

جمشیدی با اشاره به شعار سال 92 و انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: حماسه سیاسی، ترکیبی از دو کلمه حماسه و سیاست است که حماسه به معنای زنده دلی، شجاعت و دلاوری است.

فرمانده سپاه ناحیه کیار وظیفه آحاد جامعه برای خلق حماسه سیاسی را حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح دانست و گفت: سیاست آن است که جامعه را پیش ببرد و همه جوانب انسان و جامعه را در نظر بگیرد.

وی اذعان داشت: اصلح یعنی کسی که برای ریشه کنی فقر و فساد، عزم جدی داشته باشد و به فکر معیشت مردم، فرهنگ مردم، دین مردم و در نهایت، دنیا و آخرت مردم باشد.

جمشیدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: باید به فردی رأی داد که در حوزه باورها، مدیریت و عملکرد شایسته‌ترین کاندیداها باشد.

وی از اجرای 22 عنوان برنامه محوری به مناسب سالروز فتح خرمشهر در رده‌های مقاومت این شهرستان خبر داد و گفت: افتتاح پروژه‌های تکمیل شده، اجرای مسابقات بومی محلی و فرهنگی، سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است.

فرمانده سپاه ناحیه کیار افزود: همایش پیاده‌روی، رژه موتوری و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی انتظامی، برپایی نشست‌های بصیرتی و احتزاز بالن آزادی خرمشهر در ناحیه کیار از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی در این ناحیه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/68001/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول