اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های بومی محلی خراسان‌رضوی خبر داد

مهیاکردن شرایط معرفی 450 بازی بومی و محلی خراسان‌رضوی

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی خراسان‌رضوی از مهیاکردن شرایط معرفی 450 بازی بومی و محلی خراسان‌رضوی خبر داد.

مهیاکردن شرایط معرفی 450 بازی بومی و محلی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خسرو منعمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت‌های ارزشمندی در راستای احیای ورزش‌های بومی و محلی طبق تقویم ورزشی فدراسیون صورت پذیرفته و قصد داریم شرایطی را به منظور معرفی هر چه بهتر حدود 450 بازی بومی و محلی استان که تنها یک سوم از آنها در بین عموم مردم شناخته شده است، مهیا کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی خراسان‌رضوی با اشاره به آماده‌سازی تیم‌های ورزشی مختلف روستایی و عشایری به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، تصریح کرد: این هیئت پیوسته با برگزاری مسابقات روستایی و عشایری در سطح استان، اقدام به جذب تیم‌های منتخب به منظور حضور قدرتمندتر در مسابقات قهرمانی کشور می‌کند.

وی توزیع وسایل و تجهیزات ورزشی در سطح روستاها و همچنین شرکت در جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری را از دیگر اهداف مهم این هیئت ذکر کرد و اظهار داشت: تلاش داریم با تداوم بخشیدن به این اقدام مهم به جامعه ورزشی مخاطب خود خدمات بیشتری را ارائه بدهیم.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول