اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس امور بانوان هیئت ورزش‌های روستایی خبر داد

«خروس جنگی» و «لی‌لی مارپیچ» در المپیاد ورزش‌های روستایی اصفهان

نایب رئیس امور بانوان هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: المپیاد ورزشی روستاییان به میزبانی اصفهان با بازی‌هایی مانند خروس جنگی و لی‌لی مارپیچ برگزار می‌شود.

«خروس جنگی» و «لی‌لی مارپیچ» در المپیاد ورزش‌های روستایی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهری السادات امین جواهری ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی که در سرای ورزشکاران برگزار شد به عملکرد بانوان هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی در سال 91 و رتبه‌های کسب شده اشاره و اظهار کرد: چهار المپیاد ورزشی روستاییان را در سال گذشته برگزار کردیم که از آنان تجلیل شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری المپیاد ورزش روستاییان را برگزار می‌کنیم و از هم اکنون از نائب‌رئیسان بانوان شهرستان‌ها در اصفهان خواستاریم که تیم‌های خود را برای این رقابت‌ها آماده کنند.

نایب‌رئیس امور بانوان هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان ادامه داد: این المپیاد در رشته‌های هفت سنگ، طناب‌کشی، لی‌لی مارپیچ، خروس جنگی، دال پلان و بازی‌های بومی محلی پس از ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و تقاضایی که از شهرستان‌ها داریم این است که بازی‌های تکراری را اجرا نکنند.

وی افزود: در المپیاد برنامه‌ریزی گسترده‌ای داریم و امیدوارم تیم‌ها با سطح بسیار بالا در این رقابت‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول