اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل خبر داد

تأیید صلاحیت 28 کاندیدای شوراهای شهر و روستا در اردبیل

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل از تأیید صلاحیت 28 نفر از کاندیداهای رد صلاحیت شده در چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان اردبیل خبر داد.

تأیید صلاحیت 28 کاندیدای شوراهای شهر و روستا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسدالله علی‌اکبری مجد ‌در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار داشت: این کاندیداها که در مراحل مختلف رد صلاحیت شده بودند به مرحله تأیید رسیدند که ابلاغ مورد نظر به کاندیداهای تأیید صلاحیت شده اعلام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: به موجب نظر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان که در تاریخ هشت خرداد اعلام شد، صلاحیت 28 نفر دیگر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان که از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها تأیید نشده بود، مورد تأیید قرار گرفت.

علی‌اکبری مجد خاطر نشان کرد: مراتب تأیید صلاحیت نامبردگان از سوی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها کتباً به آنان ابلاغ شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: با تأیید این 28 نفر، تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان اردبیل تاکنون در حوزه‌های شهری به 719 نفر و در حوزه‌های روستایی به پنج هزار و 119 نفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: تعدادی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها هم که تاکنون نتوانسته‌اند تأیید صلاحیت خود را از هیئت‌های اجرایی و نظارت استان اخذ کنند، شکایت خود را به هیئت مرکزی نظارت در تهران تسلیم کرده‌اند و منتظر نظر هیئت مذکور می‌باشند.

‌جانشین ستاد انتخابات استان بیان کرد: تنی چند از داوطلبان ورود به شوراهای اسلامی روستایی نیز که در هیئت‌های اجرایی و نظارت بخش‌ها و شهرها رد صلاحیت شده‌اند به هیئت عالی نظارت استان شکایت کرده‌اند و منتظر نظر قطعی هیئت موصوف می‌باشند.

علی‌اکبری مجد یادآور شد: نظر قطعی و نهایی هیئت نظارت عالی استان و هیئت مرکزی نظارت در 12 خرداد اعلام و متعاقب آن اسامی نامزدها از 12 تا 15 خرداد منتشر می‌شود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری ادامه داد: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از 16 خردادماه تا 22 این ماه فرصت تبلیغات دارند و 23 خرداد تبلیغات ممنوع بوده و روز 24 خرداد ماه نیز شاهد خلق حماسه سیاسی ملت ایران در عرصه انتخابات می‌باشیم.

وی کاندیداها را به پرهیز از تبلیغات زودهنگام فرا خواند و گفت: شایسته است با احترام به قانون از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنیم.

انتهای پیام/62003‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول