اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضوهیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای خراسان شمالی خبر داد

تایید صلاحیت دو سوم از نامزدهای رد شده شوراها در خراسان شمالی‌

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان شمالی از تایید صلاحیت دوسوم از نامزدهای انتخابات شورای شهر استان که قبلاً صلاحیت آنان در هیئت‌های اجرایی و نظارت رد شده بود، در این هیئت خبر داد.

تایید صلاحیت دو سوم از نامزدهای رد شده شوراها در خراسان شمالی‌

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ‌بر همین اساس از مجموع 47 کاندیدایی که صلاحیت آنان در بررسی‌های هیئت‌های اجرایی و نظارت رد شده بود، پس از اعتراض این افراد در مهلت قانونی، صلاحیت 31 نفر برای انتخابات شورا های شهر استان تایید شد.

وی افزود: البته صلاحیت 16 نفر از اعضای شورای اسلامی شهری استان در هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان شمالی نیز کماکان به تایید نرسید.

به گزارش فارس، بر اساس اخبار رسمی عضو چند دوره شورای اسلامی بجنورد و همچنین یک عضو دیگر شورای این شهر در میان رد صلاحیت شدگان این هیئت قرار دارد.

نماینده مردم بجنورد، مانه سملقان، جاجرم، گرمه و راز وجرگلان تاکید کرد: این دسته از نامزدها  فرصت داشته تا اعتراضات خود را به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در تهران ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در بجنورد مجموعاً صلاحیت 12 نفر از نامزدهای انتخاباتی شورای شهر در هیئت‌های اجرایی رد شده بود، گفت: پس از بررسی اعتراضات این افراد صلاحیت هفت نفر تایید و پنج نفر هم رد شدند.

به گزارش فارس، شورای اسلامی بجنورد در دورسوم دارای هفت کرسی بوده که این تعداد در دور چهارم به 13کرسی افزایش می‌یابد.

خراسان شمالی دارای 18شهر بوده که انتخابات شورای شهر را در 24 خرداد برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/63002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول