اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

تایید صلاحیت 96 درصد نامزدهای شوراها در دشتستان

فرماندار دشتستان از تایید صلاحیت 96 درصد نامزدهای شوراهای شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

تایید صلاحیت 96 درصد نامزدهای شوراها در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی در نشست شورای اداری دشتستان با تجلیل از حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای بهداشت و درمان و راه و شهرسازی در دشتستان اظهار کرد: بیمارستان شهید صادق گنجی یکی از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت در این شهرستان و از طرح‌های بزرگ بیمارستانی مهر ماندگار کشور است.

وی افزود: راه‌اندازی و تکمیل این بیمارستان افزون بر خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف درمانی و بهداشتی به مردم دشتستان قادر به پاسخگویی و ارائه خدمت به دیگر شهرستان‌های استان‌های همجوار نیز خواهد بود.

فرماندار دشتستان با اشاره به برگزاری انتخابات خردادماه تصریح کرد: انتخابات خردادماه با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد و دشمنان بار دیگر ناکام می‌مانند.

خرمی خاطر نشان کرد: 761 داوطلب در شهرها و روستاهای دشتستان در 208 شعبه اخذ رأی رقابت می‌کنند و تمام تمهیدات لازم برای انتخاباتی مهم و باکیفیت اندیشیده شده است.

وی از تایید صلاحیت 96 درصد نامزدهای شوراهای شهر و روستا در دشتستان خبر داد و یادآور شد: از میان نامزدهای دشتستان تاکنون 27 نامزد رد صلاحیت شده‌اند که پرونده آنها برای رسیدگی بیشتر به هیئت‌های نظارت استان فرستاده شده است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان نیز با اشاره به اهمیت راه‌اندازی بیمارستان جدید برازجان اظهار کرد: با راه‌اندازی بیمارستان شهید صادق گنجی بخش عظیمی از مشکلات درمانی این شهرستان برطرف خواهد شد.

غلامرضا کهن افزود: پیش از این با وجود مراکز خصوصی درمانی و مطب‌ها، بیمارستان 17 شهریور برازجان با 50 سال قدمت به عنوان مرکز اصلی درمانی شهرستان بزرگ و پرجمعیت دشتستان بود.

وی یادآور شد: فضاها، تجهیزات و امکانات بیمارستان نوساز شهید گنجی بسیاری از مشکلات اعزام بیمار به سایر نقاط استان و کشور را حل می‌کند.

کهن گفت: وجود بیمارستانی با این تجهیزات و فضای مناسب از آرزوها و خواسته دیرینه مردم این شهرستان بوده که با توجه ویژه دولت نهم و دهم محقق شد.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول