اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال‌/

باروبن در فکر فرار از سقوط

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم باروبن در فکر فرار از سقوط به سر می‌برد.

باروبن در فکر فرار از سقوط

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته یازدهم از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال باروبن قزوین از ساعت 16 عصر روز جمعه در سالن شهید بابایی قزوین پذیرای تیم شهدای جلین گرگان می‌شود.

تیم فوتسال باروبن قزوین که دومین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور پشت سر می‌گذارد، در این فصل هم نشان داده که نتوانسته است از تجربه‌های فصل گذشته خود بهره لازم را ببرد و این تیم همچنان با کسب 9 امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم فوتسال باروبن قزوین به طور حتم اگر می‌خواهد روند امتیازهای خود را در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور ادامه دهد، باید در بازی‌های آینده خود با قدرت بیشتری به مصاف رقیبان برود و با جمع‌آوری امتیازهای لازم، خود را از قعر جدول جدا کند.

گرچه مسئولان تیم باروبن از هفته‌های پنجم و ششم با آوردن محمد باغبان‌صالحی، مربی با تجربه قزوینی در رأس سرمربیگری این تیم جانی تازه گرفتند؛ اما به نظر می‌رسد این امر هم تا به حال نتوانسته است تأثیر چشمگیری بر روند نتایج این تیم در مقابل رقیبان خود بگذارد.

سابقه بالای باغبان‌صالحی بدون شک می‌تواند در روند امتیازگیری تیم باروبن در بازی های آینده بیشتر خود را نشان دهد؛ زیرا بازیکنان تیم باروبن هفته گذشته در دربی فوتسال استان هم می‌توانستند مقابل شهید فرجی پیروز میدان باشند که البته در دقایق پایانی، بازی برده را با باخت عوض کردند.

گرچه بازیکنان و کادر فنی تیم باروبن در دیدار مقابل تیم شهید فرجی اعتقاد داشتند که با ناداوری بازی را واگذار کرده‌اند، نکته قابل توجه این است که سه امتیازهای حساس هر دیداری که برای شاگردان باغبان‌صالحی از دست برود، به معنای نزدیک‌تر شدن سقوط این تیم به رقابت‌های دسته پایین‌تر تلقی می‌شود.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول