اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال صفا توس مشهد:

می‌توانیم تا 3 سال آینده در لیگ برتر فوتسال کشور مطرح شویم

سرپرست تیم فوتسال صفا توس مشهد گفت: با تلاش و جدیت بازیکنان و مربیان، قطعا در سه سال آینده می‌توانیم در لیگ‌های بالاتر فوتسال کشور نیز مطرح باشیم.

می‌توانیم تا 3 سال آینده در لیگ برتر فوتسال کشور مطرح شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سید جلال رنگرز اظهار کرد: با توانایی بالایی که در رقابت‌های زیر گروه از تیم صفا توس شاهد بودیم مطمئنا در چند سال آینده موفق‌تر ظاهر می‌شویم.

وی ادامه داد: درصدد هستیم برای فصل آینده امتیاز حضور در لیگ دسته یک فوتسال کشور را بخریم که اگر محقق نشود قدرتمندانه در لیگ دسته 2 حاضر می‌شویم.

سرپرست تیم فوتسال صفا توس مشهد با اشاره به آغاز مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور از اوایل زمستان، عنوان کرد: پس از یک ماه استراحت تمرینات تیم را از ماه آینده آغاز می‌کنیم و با اضافه کردن چند بازیکن به تیم، مسابقات را با تمام قدرت شروع می‌کنیم.

مسئول تربیت بدنی کارخانه صفا توس مشهد در ارتباط با روند صعودی این تیم از ابتدای تاسیس گفت: از حدود پنج سال پیش با حضور در رقابت‌های کارگری و جام رمضان در سطح شهر مشهد و با بازیکنانی که عموما از کارکنان شاغل در کارخانه بودند شروع به فعالیت کردیم.

وی ادامه داد: پس از خرید امتیاز حضور در لیگ برتر فوتسال خراسان‌رضوی، حرکت رو به رشد تیم فوتسال صفاتوس با جذب بازیکنان خوب مشهدی آغاز شد و در نخستین حضور در این لیگ در سال 88 به مقام نایب قهرمانی دست یافتیم و به مسابقات زیر گروه فوتسال کشور صعود کردیم اما در آن سال نتیجه‌ای کسب نشد.

سرپرست تیم فوتسال صفا توس مشهد با اشاره به کسب مقام سوم تیمش در رقابت‌های فوتسال قهرمانی کارگران کشور به عنوان نماینده خراسان رضوی در سال 89، افزود: در سال 90 نیز با کسب مقام دوم لیگ برتر استان به زیر گروه کشور راه یافتیم که پس از پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی موفق به صعود به مراحل نهایی نشدیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته سعی کردیم با جذب بازیکنان جوان تحصیل کرده با میانگین سنی 19 تا 21 سال، تیم خوبی را روانه مسابقات زیر گروه کشور کنیم، گفت: در این رقابت‌ها به مقام چهارم کشور دست یافتیم.

رنگرز با اشاره به اجازه فدراسیون فوتبال برای حضور تیم صفا توس مشهد در رقابت‌های زیر گروه امسال اظهار کرد: در آغاز فصل علاوه بر حضور در رقابت‌های لیگ برتر استان مسابقات تدارکاتی خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم و توانستیم در مرحله اول زیر گروه کشور با کسب سه پیروزی و دو مساوی در گروه، به جمع 32 تیم مرحله دوم راه یابیم.

وی ادامه داد: در این مرحله نیز در گروه خود با کسب سه پیروزی به جمع هشت تیم مرحله نهایی صعود کردیم و در این مرحله که میزبان آن نیز بودیم با تیم های لرستان، زنجان و ساوه هم گروه شدیم که به عنوان تیم دوم پس از لرستان به جمع چهار تیم برتر راه یافتیم.

انتهای پیام/70003/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول