اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 31 گل زده

کاپیتان صبا آقای گل لیگ برتر فوتسال شد

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم به عنوان آقای گل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شد.

کاپیتان صبا آقای گل لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان ملی پوش تیم فوتسال صبای قم یکی از رموز موفقیت این تیم در لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور بود و با این تیم به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد.

حسن‌زاده با وجود درخشش چهره‌هایی همچون علیرضا وفایی، محمدحسین کوهستانی، ابوالقاسم اروجی، محمدرضا دهقانی و محمد کرمانی، رکن اصلی موفقیت‌های صبا در لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور بود و عنوان آقای گل این مسابقات را نیز سرانجام از آن خود کرد.

با اینکه این بازیکن خوش اخلاق و کلیدی صبا معتقد است که هیچ تفاوتی با دیگر بازیکنان صبا ندارد و خیلی از بازیکنان تیم صبا از وی بهتر بازی کردند اما هرگاه حسن‌زاده در میدان مسابقه حضور داشت، حریفان روی صبا حساب دیگری باز می‌کردند و صبا اگر چند مهره با تجربه مانند این بازیکن داشت در هفته پایانی می‌توانست قهرمانی را در چنگال خود حفظ کند.

حسن‌زاده در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به خوبی از تجربه سال‌ها بازی در تیم ملی استفاده کرد و در حالی که بعد از سه فصل به تیم شهر خود بازگشته‌ بود هم با این تیم تا آستانه قهرمانی لیگ برتر پیش رفت و هم اینکه آقای گلی لیگ چهاردهم را به خود اختصاص داد.

بهترین گلزن صبای قم سه فصل در تیم فولاد ماهان، دو دوره جام جهانی و چهار دوره جام ملت‌های آسیا و میادین بین‌المللی برای تیم ملی فوتسال کشورمان بازی کرده‌ است و وقتی به صبا آمد در کنار بازیکنان جوان این تیم، صبا را تا هفته پایانی مسابقات لیگ چهاردهم به تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ نیز تبدیل کرد.

با اینکه تیم فوتسال صبای قم در هفته پایانی مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در راه دستیابی به مقام قهرمانی مغلوب تیم فوتسال شهید منصوری قرچک شد و این عنوان را تیم صنایع گیتی پسند اصفهان تصاحب کرد اما حسن‌زاده با 31 گل زده آقای گل لیگ برتر فوتسال شد.

صبا در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال برای پیروزی مقابل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک سختی بسیار زیادی متحمل شد و انگیزه بازیکنان این تیم آنقدر زیاد بود که بتواند با حوصله بازی کردن و با استفاده مفید از فرصت‌های گلزنی، این بازی را ببرد اما این اتفاق رخ نداد و صبا با بداقبالی در هفته پایانی جام قهرمانی را از دست داد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول