اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس:

ولایتی می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس گفت: ولایتی به نحو مطلوبی وضعیت اقتصاد زندگی کشورها را مطالعه کرده است و با استفاده از این دانسته‌ها و تجربه‌ها می‌تواند گام‌های مؤثری در راستای سازندگی و پیشرفت کشور بردارد.

ولایتی می‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، روح‌الله عباس‌پور در جریان دیدار با مردم قزوین در مسجد محمد رسول‌الله (ص) طی سخنانی با اشاره به اینکه مشکلات بارزی مانند اقتصاد، تحریم، اشتغال، شناور بودن قیمت ارز، تورم و گرانی در کشور وجود دارد، اظهار داشت: با حمایت از تولیدکنندگان در عرصه کشاورزی و صنعت می‌توان بیشتر این مشکلات را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه با افزایش صادرات می‌توان تولیدات بخش کشاورزی و صنعتی را ارتقا داد، عنوان کرد: عالی‌ترین مقام اجرایی کشور باید ظرفیت و قابلیت‌های تجارت خارجی دنیا را بشناسد تا بتواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایتی به نحو مطلوبی وضعیت اقتصاد زندگی کشورها را مطالعه کرده است و با استفاده از این دانسته‌ها و تجربه‌ها می‌تواند گام‌های مؤثری در راستای سازندگی و پیشرفت کشور بردارد.

عباس‌پور با اشاره به اینکه علی‌اکبر ولایتی وجب به وجب دنیا را می‌شناسد، خاطرنشان کرد: همین دلیل موجب موفقیت‌های وی در عرصه اجرایی خارجی شده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بزرگ‌ترین مسئولیت وزیر امور خارجه این است که با آگاهی از صادرات و واردات کشورهای مختلف بتواند با این کشورها ارتباط برقرار کند و در این تعامل بیشتر مشکلات کشور را برطرف کند که ولایتی شناخت کامل به این موضوع را دارد.

عباس‌پور با بیان اینکه توانایی‌های علی‌اکبر ولایتی برای آحاد جامعه شناخته شده است، بیان کرد: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در عرصه دیپلماسی و بین‌المللی کشور موفقیت‌هایی کسب کرده است که این بیانگر ظرفیت و استعدادهای بی‌نظیر وی در برقراری ارتباط با دیگر کشورهاست.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ولایتی را شخصیتی علمی خواند و افزود: این نامزد در رشته‌های مختلف از جمله تاریخ انقلاب اسلام و جهان تحصیل کرده است.

*ولایتی امین امام خمینی (ره) بود

وی با بیان اینکه ولایتی امین امام خمینی (ره) بود، تصریح کرد: این نامزد از سوی رهبر کبیر انقلاب در عرصه بین‌المللی و دیپلماسی اختیار تام داشت؛ چراکه امام بزرگوار به هوش، ذکاوت و سیاست‌مداری ایشان پی برده بود و همین اعتماد موجب شد تا نظام جمهوری اسلامی در این عرصه موفقیت‌هایی کسب کند.

*ولایتی به ارزش‌های اسلامی پایبند است

عباس‌پور افزود: علی‌اکبر ولایتی تاکنون کوچک‌ترین لغزشی در مسیر خدمتگزاری به انقلاب و تحقق ارزش‌های آن نداشته که این بیانگر پایبندی وی به ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های اسلامی است.

وی ادامه داد: این در حالی است که برخی افراد که در کنار امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بودند، در مسیر انقلاب از پایبندی به ارزش‌های اسلامی دور شدند.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم ولایتی با انتخاب شدن در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موفقیت هدایت سکان اجرایی کشور را به عهده بگیرد تا مشکلات اقتصادی کشور در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

عباس‌پور در بخش دیگری از سخنانش قزوین را شهر مردم شهیدپرور و مؤمن خواند و افزود: در این شهر بزرگان و عالمانی مانند عارف قزوینی، موسوی شالی، زرآبادی و مجتهد قزوینی می‌زیستند که زندگی آنان اکنون الگوی بارز آحاد جامعه است.

وی اذعان کرد: مردم قزوین با الگوگیری از شهدای دفاع مقدس از جمله شهیدان؛ رجایی، سرلشگر خلبان بابایی و سرور آزادگان حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی، راه و مسیر زندگی آنان را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/77009/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول