اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

ولایتی در اداره کشور تخصص و تجربه بی‌نظیری دارد

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: علی‌اکبر ولایتی با تخصص، تجربه و مدیریت بی‌نظیری که در اداره کشور دارد، می‌تواند بیشتر مشکلات را برطرف کند.

ولایتی در اداره کشور تخصص و تجربه بی‌نظیری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رجب رحمانی در جریان دیدار علی‌اکبر ولایتی با مردم قزوین در مسجد محمد رسول‌الله (ص) طی سخنانی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را برخوردار از شخصیت‌ و ویژگی‌های بی‌نظیر در مدیریت کشور دانست.

رحمانی اظهار داشت: وی می‌تواند با تدین، تخصص، تجربه، کارآمدی و مدیریت مطلوب بیشتر مشکلات کشور را برطرف کند.

وی با بیان اینکه علی‌اکبر ولایتی مشاور عالی مقام معظم رهبری، مرد میدان‌های سخت سیاست و امین رهبری است، افزود: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سخت‌ترین شرایط سیاسی برای حفظ حقوق ملت ایران تلاش کرد که این بیانگر ایستادگی و مقاومت اوست.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم قزوین با تقدیم شهدایی مانند رجایی و سرلشگر خلبان بابایی، دین خود را به ارزش‌های اسلامی ادا کردند و اکنون نیز تا آخرین لحظه از اهداف اسلامی دست برنمی‌دارند.

رحمانی به دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این دوران با همت و تلاش مسئولانی از جمله علی‌اکبر ولایتی وزیر امور خارجه، مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی و مرحوم حجت‌الاسلام شالی، قزوین به استان تبدیل شد و از این نظر مردم استان شدن شهرشان را مدیون وی هستند.

این مسئول مشکلات آب را از مهم‌ترین مشکلات کشاورزی قزوین عنوان و بیان کرد: امیدواریم بعد از رئیس‌جمهور شدن علی‌اکبر ولایتی این مشکلات برطرف شود.

*ولایتی کشور را از انزوای سیاسی نجات داد

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی که کشور از نظر سیاسی در انزوا بود، علی‌اکبر ولایتی مسئولیت دیپلماسی کشور را به عهده گرفت، متذکر شد: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بعد از بر عهده گرفتن این مسئولیت، کشور را از این انزوا نجات داد.

رحمانی اضافه کرد: علی‌اکبر ولایتی موفقیت‌های چشمگیری در مسئولیت دیپلماسی دارد که آحاد جامعه با دانستن این موفقیت‌ها می‌توانند از توانایی‌های بی‌نظیر وی در اداره کشور اطلاع یابند تا بر اساس این ویژگی‌ها به این نامزد رأی دهند.

*با خلق حماسه سیاسی اقتدار ایران افزایش می‌یابد

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم با خلق حماسه سیاسی می‌توانند قدرت ایران را به رخ جهانیان بکشانند و دشمنان اسلام را مبهوت حضور خود در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری روز 24 خرداد کنند.

وی اذعان کرد: مردم باید مثل همیشه با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری حضور حداکثری داشته باشند تا بتوانند در این روز حماسه سیاسی خلق کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با خلق حماسه سیاسی می‌توان قلب امام زمان (عج) و رهبر فرزانه انقلاب را شاد کرد، اظهار امیدواری کرد مردم ایران در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در 24 خرداد نسبت به سال‌های گذشته حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/77009/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول