اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در همدان:

رئیس جمهور آینده ولایت‌مدار و برنامه‌محور باشد/از ولایتی حمایت می‌کنیم

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان با اشاره به حمایت این حزب از کاندیداتوری ولایتی، گفت: اولویت نخست رئیس جمهور آینده باید ولایت‌مداری، کارآمدی و برنامه‌محوری باشد.

رئیس جمهور آینده ولایت‌مدار و برنامه‌محور باشد/از ولایتی حمایت می‌کنیم

محمود الفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اینکه کاندیدای مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی دکتر علی‌اکبر ولایتی است، افزود: ستاد تبلیغاتی دکتر ولایتی در همدان تشکیل شده اما چگونگی عملکرد آن هنوز به موتلفه ابلاغ نشده و منتظریم که ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: به لحاظ معیارهایی که در دکتر ولایتی وجود دارد و مولفه‌هایی که در برنامه‌های پیشنهادی این کاندیدا مشاهده شده است با احترام به تمام نامزدها این حزب از دکتر ولایتی حمایت می‌کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان در ادامه به برخی ویژگی رئیس جمهور یازدهم کشور اشاره کرد و گفت: اولویت نخست رئیس جمهور آینده باید ولایت‌مداری، کارآمدی و برنامه‌محوری باشد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در زمینه‌های اجرایی سابقه کاری مطلوبی داشته باشد، افزود: رئیس جمهور آینده باید با داشتن تیم منسجم به ویژه تیم اقتصادی قوی بتواند بر معضلات و مشکلات کنونی فائق آید.

الفت در ادامه سخنانش با اشاره به ویژگی‌های کاندیداهای اصلح شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و بیان داشت: در شوراها نیز آنچه که مسلم است، مدیریت شهری در شوراهاست و کارآمدی، تخصص و تعهد به عنوان سه بال اساسی شورا، ابزارهایی است که می‌تواند در شورا مهم باشد.

وی وضعیت شوراهای دوره‌های گذشته را ضعیف دانست و افزود: شوراها آن عملکردی که باید داشته باشند، و آن چیزی که در قانون آمده را عملاً رعایت نکرده و دچار انحرافات برنامه‌ای شدند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه مردم نیز رضایت کافی را از شوراهای گذشته نداشتند، بیان داشت: شوراها در دوره‌های گذشته نتوانستند آن طور که باید و شاید موفق عمل کنند که در شورای سوم این را به وضوح دیدیم.

انتهای پیام/89003/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول