اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در کهگیلویه و بویراحمد:

ولایتی تا آخر می‌ماند

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روند عادی کنونی که هنوز جامعتین نظر خود را نداده‌اند ولایتی تا آخر در صحنه می‌ماند.

ولایتی تا آخر می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شیرعلی خرامین امروز در نشست با خبرنگاران گفت: اکنون نقش رسانه و مطبوعات بیش از هر زمان دیگر در ایجاد فضای سالم انتخاباتی و افزودن شور و نشاط به آن احساس می‌شود.

وی عنوان کرد: برای رسیدن به گزینه اصلح، رسانه‌ها نقش اساسی بر عهده داشته و می‌توانند با بصیرت‌افزایی که در ذات کار آن‌ها بوده مردم را به سمت اصلح سوق دهند.

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: وضعیت امسال انتخابات ریاست‌جمهوری خاص است چراکه باید برای مقابله با ترفندهای دشمن به نسخه رهبر معظم انقلاب مبنی بر حماسه در ابعاد سیاسی و اقتصادی عمل کنیم.

وی راه رسیدن به حماسه اقتصادی را گذر از حماسه سیاسی دانست و گفت: برگزاری انتخابات خوب و انتخاب اصلح در این میان وظیفه مردم و مسئولان است.

خرامین بمب هسته‌ای را قلم دانست و گفت: امروز با قلم هر خبرنگار و مسئولی می‌توان یک بمب هسته‌ای به سمت دشمن پرتاب کرد بنابراین باید قلم‌های خود را به بهترین نحو حرکت دهیم.

وی به معرفی ولایتی پرداخت و عنوان کرد: 32 سال بدون حاشیه کار سیاسی کردن ارزشمند است چراکه هر سیاستمداری نمی‌تواند چنین کارنامه‌ای داشته باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی با درایت امثال ولایتی سخت‌ترین گردنه‌ها را پشت سر گذاشته است، گفت: به سرانجام رساندن وضعیت جنگ با ولایتی و درایت وی محقق شد و همه خاطرات مربوط به قطع‌نامه 598 را شنیده‌ایم.

این مسئول در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری از اعتماد بیش از اندازه امام و رهبری به ولایتی سخن به میان آورد و گفت: کار سیاسی ـ فرهنگی آقای ولایتی در سفر به مسکو و رساندن صدای اسلام به دروازه‌های کاخ کرملین خاطره‌ای جاویدان در کارنامه ولایتی به شمار می‌رود.

خرامین از حضور ولایتی در صحنه تا آخر گفت و افزود: با روند عادی کنونی که هنوز تصمیمی از جانب جامعتین أتخاذ نشده ولایتی تا آخر در صحنه می‌ماند.

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ولایتی به اصولی پایبند است که هرگز آن‌ها را فدای انتخابات و رسیدن به مناصب ریاست‌جمهوری نخواهد کرد.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول