اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی:

وجود ولایتی کشور را به آرامش می‌رساند

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی گفت: وجود ولایتی در کسوت ریاست جمهوری کشور را به آرامشی که نیازمند آن است می‌رساند.

وجود ولایتی کشور را به آرامش می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شاهین محمد صادقی در حاشیه همایش حامیان دکتر علی اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور باید توان این را داشته باشد که چتر حمایتی خود را بر سر همگان بگستراند.

وی افزود: ولایتی این خصیصه را دارد که در میان مراجع، علما و حوزه‌های علمیه، دانشگاهیان، نخبگان سیاسی و اجتماعی و اقشار مختلف مردم مقبولیت داشته و تعامل خوبی را با مجلس شورای اسلامی رقم می‌زند.

 

نماینده مردم کازرون اضافه کرد: ولایتی این خصلت را دارد که حتی با وجود نقدهای گسترده‌ای که بر رفتار و عملکرد منتقدان و معاندان داشته هیچ‌گاه در وادی توهین قدم نگذاشته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نخستین دستاورد انتخاب ولایتی ایجاد یک آرامش سیاسی برای کشور و پایان بخشیدن به تلاطمات است.

ایجاد آرامش و همدلی مقدمه اجرای برنامه‌ها

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کاندیداها برنامه‌های خوبی دارند اما اگر همدلی لازم بین مسئولان قوا شکل نگیرد مانند اینکه بهترین بازیکنان و بهترین مربی در زمینی گل‌آلود بازی کنند، نتیجه کسب نمی‌شود.

 

صادقی بیان کرد: ولایتی تنها کسی است که می‌تواند روابط بین قوا را تنظیم کرده و تعاملی صحیح بین دولت و مجلس ایجاد کند.

وی تلاطم سیاسی را آفت پیشرفت، سعادت و رفاه ملت دانست و افزود: هیچ‌کدام از کاندیداها به اندازه ولایتی این خصلت را ندارند که کشور را به آرامش برسانند.

به مغز رئیس جمهور نیاز داریم نه توان بدنی وی

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین ابراز داشت: سلول‌های مغز یک رئیس جمهور امور را به جلو می‌برد و دست و پای و توان فیزیکی وی تاثیری در روند مسائل ندارد.

صادقی ادامه داد: امام راحل توان فیزیکی بالایی نداشت اما گاه با یک گوشه چشم میلیون‌ها نفر را به حرکت وا می‌داشت.

 

وی تصریح کرد: اشراف ولایتی بر تاریخ کشور باعث می‌شود که از روزنه‌های پیشین دوباره گزیده نشویم.

این نماینده مجلس همچنین به اعتماد امام (ره) به ولایتی اشاره کرد و اینکه پیروزی ایران در جنگ و متجاوز شناخته شدن عراق پس از آن رخ داد که امام از موضع ولایتی دفاع و با استعفای وی مخالفت کرد.

صادقی با اشاره به اعتماد مقام معظم رهبری به ولایتی تصریح کرد: در دولتی که ولایتی رئیس جمهور باشد هیچ زاویه‌ای بین رهبری و دولت شکل نمی‌گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ولایتی دارای یک تجربه 16 ساله در دولت و وزارت خارجه‌ای است که در زمان جنگ وزارت نفت و بازرگانی نیز محسوب می‌شد.

وی تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس نفت را وزارت خارجه به فروش می‌رساند و قند، روغن، برنج و سایر کالاهای اساسی از طریق وزارت خارجه وارد می‌شد.

 

صادقی اضافه کرد: ولایتی 16 سال مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل بود و در این مدت یک‌هزار و 500 گزارش در مسائل مختلف به آقا تحویل داد.

اشاره به حضور ولایتی در بیمارستان مسیح دانشوری و مطب، حضور در شوروی عالی انقلاب فرهنگی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، استادی دانشگاه، جلسات مشاوران رهبری و ماموریت ویژه رهبری مقدمه‌ای بود که صادقی ولایتی را در شمار پرکار‌ترین مسئولان سیاسی بداند.

به گفته وی، در کشوری با اقتصادی متکی به نفت، نجات اقتصاد تنها از مسیر تعامل با کشورهای دنیا میسر می‌شود.

صادقی همچنین به دعوت سفرا، روسا و مسئولان کشورهای مختلف از ولایتی برای مذاکره و رایزنی در امور مهم یاد کرد و اینکه وزن ولایتی در دستگاه دیپلماسی فعلی کشور سنگین‌تر است.

نخبگان برای همکاری با ولایتی اشتیاق دارند

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در ادامه تصریح کرد: شیخوخیت و قد بلند سیاسی ولایتی باعث می‌شود که افراد قوی حضور در تیم کاری وی را بپذیرند و کابینه وی متشکل از مردانی با لیاقت باشد.

 

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از حامیان دکتر ولایتی از اقشار تحصیل‌کرده، مسئولان اجرایی، روحانیون و علما، فعالان احزاب فارس، عشایر این استان و مردم از هر صنف برگزار شد، احمدرضا تابع بردبار دبیر ستاد علی‌اکبر ولایتی در فارس و امیری مسئول امور استان‌های ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 2448/صا40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول