اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان:

مشروعیت نظام بر مبنای بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) است

امام جمعه منوجان گفت: مشروعیت نظام بر مبنای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) است.

مشروعیت نظام بر مبنای بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، امین رضوانی در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «در هیچ جای دنیا این انقلاب بدون نام امام خمینی (ره) شناخته شده نیست»، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برخاسته از نظام الهی و ائمه اطهار (ع) است.

وی افزود: پس از گذشت سه دهه از شکل‌گیری انقلاب اسلامی ندای امام راحل امروز برای همه جهانیان به عنوان الگو و خاستگاه اکثر دنیا قرار گرفته بر همین اساس در تمام دنیا گرامیداشت ارتحال ایشان برگزار می‌شود.

رضوانی ایران اسلامی را به عنوان کانون تحول و رویکرد اسلامی جهان ذکر و تصریح کرد: نباید از این مسئله غفلت کرد بر همین اساس باید برنامه‌های ویژه‌ای برای سالگرد ارتحال امام اجرا شود که در شأن و منزلت ایشان باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید همه وظیفه دینی خود را نسبت به انقلاب، امام راحل و شهدا انجام دهیم، ابراز داشت: مشروعیت نظام بر مبنای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) است.  

جهانگیر تشکری فرماندار منوجان نیز در این جلسه با اشاره به تبیین شخصیت امام راحل اظهار داشت: امام خمینی (ره) در دوران طلبگی در حوزه علمیه بهترین دوران را داشتند و به خوبی رشد و نمو یافتند.

وی با تأکید بر اینکه ما باید امام خمینی (ره) را به عنوان بهترین الگو برای جهانیان معرفی کنیم، افزود: امام منحصر به زمان و مکان خاصی نیست، بلکه به همه دوران‌ها تعلق دارد و به دلیل بینش وسیع خط ایشان خط اسلام و خط الهی بود.

تشکری با بیان اینکه محتوای برنامه‌ها در مراسم سالگرد امام راحل باید بسیار تأثیرگذار و باکیفیت باشد، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود که نمایشگاه عکس برگزار و همچنین بروشور حاوی بیانات امام در مورد انتخابات تهیه و توزیع شود.

وی راه امام خمینی (ره) را راه حق دانست و ابراز داشت: باید دیدگاه‌ها و نگرش‌های امام را برای نسل جوان تبیین و تشریح کنیم تا از این طریق بتوانیم، آنها را در جامعه توسعه دهیم.

انتهای پیام/80006/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول