اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سبزوار در مجلس:

میزان گازرسانی و احداث جاده در سبزوار از میانگین کشوری پایین‌تر است

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس گفت: میزان گازرسانی و احداث جاده در سبزوار از میانگین کشوری پایین‌تر است.

میزان گازرسانی و احداث جاده در سبزوار از میانگین کشوری پایین‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، علی سبحانی‌فر صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز شوراها در سبزوار اظهار داشت: کشورها برمبنای حضور مردمشان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سنجیده می‌شوند و انتخابات و مشارکت مردمی ملاک اول حضور مردم در عرصه سیاست است و این نکته در ایران اسلامی به وضوح مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به قانون اساسی و قرآن کریم در ارتباط با جایگاه شوراها افزود: قرآن کریم و قانون اساسی جایگاه ویژه‌ای را برای شورا قائل است و اداره امور کشور به‌دست همین شوراها انجام می‌شود.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی افزود: باید به شوراهای اسلامی در روستاها توجه ویژه‌ای نمود و با وضع قوانین سعی شود تا بودجه خاصی در اختیار آنان قرار گیرد.

وی ادامه داد: همه پیشرفته‌های کشور با وفاق، همدلی، وحدت و اجرای درست قوانین حاصل می‌شود و شوراهای اسلامی نقش مهمی در این پیشرفت دارند.

وی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه انتخابیه خود خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکلات این حوزه انتخابیه بحث گازرسانی و احداث جاده است که شاخص‌ها از میانگین استانی و کشوری پایین‌تر است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسات با وزیران مربوطه مصوب شد تا گازرسانی و احداث جاده که در این مدت انجام نشده بود به سرعت انجام شود.

نماینده مردم سبزوار بزرگ با اشاره به برخی فعالیت‎های انجام شده در ماه‎های اخیر تصریح کرد: توسعه شرکت کابل خودرو سبزوار با اختصاص 5/2 میلیارد تومان وام، ساخت الکتروموتور 2/5 در شرکت جمکو سبزوار که با رقبای اروپایی خود رقابت می‎کند، آغاز فعالیت ساخت مجتمع فولاد سبزوار و تامین اعتبار آن، نصب 39 سایت BTS تلفن همراه در حوزه شهرستان سبزوار، پیشرفت شرکت سیمان فرجاد و اختصاص 5/4 میلیارد تومان برای خرید دستگاه و تجهیزات و راه‌اندازی آن در آینده‌ای نزدیک، بخشی از فعالیت‎های انجام شده در عرصه خدمت‌رسانی به مردم است.

وی در ارتباط با ارتقای بخش ششتمد سبزوار به شهرستان ادامه داد: زیرساخت‎ها برای ارتقا این منطقه از سبزوار نیز انجام شده و طبق قول رئیس جمهور، در آینده‌ای نزدیک این بخش هم به شهرستان ارتقاء می‌یابد.

وی با انتقاد از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ارتباط با عدم راه‎اندازی بخش قلب در بیمارستان تخصصی که در محل بیمارستان حشمتیه سابق این شهرستان در حال ساخت است، خواستار پیگیری بیشتر مسئولان این دانشگاه شد.

انتهای پیام/70027/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول