اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبیک خبر داد

دستگیری 16 سارق در آبیک

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از دستگیری 16 سارق در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 16 سارق در آبیک

منصور خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان آبیک مأموران انتظامی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه کوندج با انجام تحقیقات فنی دو سارق سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کردند که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب هفت مورد سرقت موتورسیکلت در این شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک بیان کرد: در اقدام دیگری مأموران کلانتری مرکزی آبیک نیز با دستگیری دو سارق دو مورد سرقت منزل را در شهرستان کشف کردند.

خدایی اضافه کرد: این مأموران همچنین با دستگیری سه سارق موفق به کشف یک مورد کیف‌قاپی و یک فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در این شهرستان شدند.

این مسئول عنوان کرد: همچنین مأموران بخش بشاریات آبیک روز گذشته با دستگیری سه سارق موفق به کشف سه مورد سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک دستگیری شش سارق و کشف یک مورد سرقت منزل، یک فقره سرقت احشام، یک مورد سرقت مغازه و یک مورد سرقت سیم برق از سوی مأموران بخش بشاریات آبیک را از دیگر اقدامات پلیس در این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/2667/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول