اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

کشف 101 فقره سرقت با دستگیری 7 سارق

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری هفت سارق و کشف 101 فقره سرقت در این استان خبر داد.

کشف 101 فقره سرقت با دستگیری 7 سارق

غلامحسین دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرهای استان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان البرز با انجام اقدامات فنی موفق شدند یک سارق سیم برق را شناسایی و دستگیر کنند که متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب 33 مورد سرقت کابل در این شهرستان معترف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در اقدام دیگری، مأموران کلانتری 11 قزوین با دستگیری دو سارق، موفق به کشف 41 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان شدند.

دارایی عنوان کرد: همچنین مأموران کلانتری 12 قزوین با دستگیری یک سارق، 12 مورد سرقت لوازم و قطعات خودرو را در این شهرستان کشف کردند.

وی ادامه داد: با دستگیری دو سارق لوازم قطعات خودرو از سوی مأموران کلانتری 14 قزوین، 12 فقره از این نوع سرقت در این شهرستان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین دستگیری یک سارق خودرو و کشف سه مورد سرقت لوازم و قطعات آن از سوی مأموران کلانتری 17 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته برشمرد.

دارایی ادامه داد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین روز گذشته در اقدامی اطلاعاتی از تهیه و توزیع مواد مخدر توسط سه قاچاقچی مواد مخدر مطلع و با هماهنگی قضایی وارد مخفیگاه آنان در شهرستان کرج شدند.

وی اظهار داشت: این مأموران پس از ورود به منزل، متهمان را در حال استعمال مواد مخدر مشاهده و ضمن دستگیری این سه قاچاقچی در بازرسی از منزل آن‌ها 43 کیلو و 590 گرم تریاک در بسته‌های آماده فروش کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین در اقدامی دیگر، هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین ـ کرج به یک دستگاه سواری پژو 405 با چهار سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

این مسئول تصریح کرد: در بازرسی از خودرو دو کیلو و 470 گرم تریاک جاسازی شده کشف و راننده و سه سرنشین خودرو نیز دستگیر شدند.

دارایی دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر و کشف 479 گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه سواری پراید در آزادراه قزوین ـ کرج را از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین در روز گذشته برشمرد.

انتهای پیام/2667/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول