اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

کشف 150 فقره سرقت با دستگیری 5 سارق در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 5 سارق و کشف 150 فقره سرقت در این استان خبر داد.

کشف 150 فقره سرقت با دستگیری 5 سارق در قزوین

غلامحسین دارایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و سیم برق در شهرهای استان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران آگاهی استان با انجام اقدامات فنی موفق شدند دو سارق خودرو را شناسایی و دستگیر کنند که متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب 62 مورد سرقت لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان معترف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: همچنین یک سارق که چند روز پیش از سوی پلیس آگاهی شهرستان البرز قزوین دستگیر شده بود، در بازجویی فنی پلیس به 10 فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دارایی اضافه کرد: همچنین مأموران کلانتری 20 اقبالیه قزوین نیز در اقدامی اطلاعاتی یک سارق سیم برق را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند که در بازجویی پلیس به 65 مورد سرقت سیم برق فشار قوی در سطح شهر قزوین معترف شد.

این مسئول دستگیری یک سارق و کشف 13 فقره سرقت گوشی تلفن همراه از سوی مأموران کلانتری 14 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در این استان برشمرد.

انتهای پیام/2667/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول