اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستنبد پلیس بر دستان سارق زورگیر در تبریز

مسافر‌کش قلابی در قلاب قانون/ سارق طلا دست گل به آب داد

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارق زورگیر در 24 ساعت گذشته خبر داد.

مسافر‌کش قلابی در قلاب قانون/ سارق طلا دست گل به آب داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباس‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از وصول پرونده از کلانتری 18 تبریز مبنی بر فقدان خانمی به دادخواهی همسرش به این پلیس، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره جرایم جنایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های علمی و فنی، سرقت به عنف محرز شد و به لحاظ حساسیت موضوع پرونده به اداره عملیات ویژه ارجاع داده شد که در نهایت کارآگاهان اداره با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و فنی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازجویی‌های به‌عمل آمده، متهم به دو فقره سرقت به عنف دیگر اعتراف و پرونده پس از تکمیل به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال شد.

عبا‌س‌زاده در آسیب‌شناسی این جرم افزود: سارق با استفاده از وسیله نقلیه شخصی اقدام به سوار کردن بانوان به عنوان مسافر می‌کرده و پس از تغییر مسیر در یکی از مکان‌های خلوت با تهدید و زور طلاجات و اموال با ارزش را به سرقت می‌برد.

رئیس پلیس آگاهی از شهروندان به خصوص بانوان درخواست کرد از وسائل نقلیه عمومی استفاده کرده و حتی‌الامکان از سوار شدن به خودروهای مسافرکش شخصی خودداری کنند.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول