اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

سارق خودرو در اراک دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از انهدام باندی که خودروها را سرقت و آنها را اوراق می‌کردند، در شهرستان اراک خبر داد.

سارق خودرو در اراک دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، رضا احمدی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات زیادی از خودرو شامل سیستم گاز، سیستم صوتی، زاپاس، آچار‌آلات، باطری و کامپیوتر و رها کردن خودرو در سطح شهر اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با فعالیت شبانه‌روزی، احصاء جغرافیای جرم و شناسایی سارقان در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی سارق و دستگیری وی حین فروش اموال مسروقه از جمله آچار و قطعات خودرو شدند.

وی افزود: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های فنی و پلیسی به سرقت شش خودرو در سطح شهرستان اراک اعتراف کرد و اذعان داشت که خودروها را از محل‌های کم تردد و تارک انتخاب و بعد از سرقت در محل مخفی و تمامی لوازم و قطعات داخل خودرو را سرقت و آنها را در کنار شهر و اتوبان و محله‌های خلوت رها ‌می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در ادامه تحقیقات از متهم مذکور وی به همدستی با سارق سابقه‌دار دیگری اعتراف کرد که تلاش برای دستگیری وی و مالخر نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/87013/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول