اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جم:

سارقان احشام شهرستان جم دستگیر شدند

دادستان جم از دستگیری سارقان احشام شهرستان جم خبر داد.

سارقان احشام شهرستان جم دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سعید باغبانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و دادگستری شهرستان جم در این مسیر اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی افزود: همکاری مردم با مسئولان امنیتی در برقراری نظم و امنیت بسیار اهمیت دارد و الحمدالله در شهرستان جم شاهد همکاری خوب مردم هستیم.

دادستان جم از دستگیری سارقان احشام شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: در پی سرقت احشام در شهرستان جم و با پیگیری جدی برای شناسایی عاملان، تعدادی از سارقان احشام در یکی از شهرستان‌های همجوار استان فارس، شناسایی و ماموران با دریافت نیابت قضایی موفق به دستگیری دو تن از آنان شدند.

باغبانی با بیان اینکه این سارقان در بازجویی‌ها به انجام چند مورد سرقت در شهرستان جم اعتراف کردند ادامه داد: در همین راستا تعداد 90 رأس بزغاله نیز که در کوه‌های اطراف همان شهرستان، نگهداری می‌شد، کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه 5 نفر از سارقان که به صورت مسلحانه به سرقت می‌پرداختند، متواری و تحت پیگرد قرار دارند گفت: بیشتر سرقت‌ها از شهرهای استان‌های همجوار برنامه‌ریزی می‌شود و احشام سرقتی نیز در مناطق صعب‌العبور همان شهرها نگهداری می‌شوند.

دادستان جم از شناسایی صاحبان 46 رأس از بزهای توقیفی خبر داد و ابراز داشت: 10 رأس از احشام شناسایی شده متعلق به دارالمیزان ، 12 رأس متعلق به کنگان، 3 رأس متعلق به عسلویه و  21 راس که طی 5 سرقت انجام شده متعلق به شهرستان جم است و صاحبان مابقی احشام توقیفی هنوز شناسایی نشده‌اند.

باغبانی با تاکید بر تلاش همه مسئولین قضایی و امنیتی شهرستان در کنترل سرقت‌ها، از مردم خواست در نگهداری از احشام خود، با دقت بیشتری عمل کنند و هر گونه مورد مشکوک در شهر یا روستا را سریعا به اطلاع ماموران انتظامی برسانند.

وی افزود: مال‌باختگان می‌توانند با مراجعه به اداره آگاهی نیروی انتظامی شهرستان، به شناسایی احشام سرقتی خود بپردازند.

انتهای پیام/2451/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول