اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلانتری 175 باقرشهر اعلام کرد

دستگیری سارق زورگیر در باقرشهر

کلانتر 175 باقرشهر از دستگیری یک سارق طی اجرای طرح امنیت محله‌محور در محدوده باقرشهر خبر داد و گفت: متهم تاکنون به سه فقره زورگیری اعتراف کرده است.

دستگیری سارق زورگیر در باقرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی دیانی از دستگیری یک زورگیر هنگام سرقت در باقرشهر خبر داد.

این مقام انتظامی گفت: چندی پیش با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص زورگیری‌های انجام شده از سوی فردی در محدوده باقرشهر، اقدامات گسترده ماموران این کلانتری برای شناسایی و بازداشت متهم آغاز شد.

کلانتر 175 باقر شهر عنوان کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در باقرشهر جنب شهرداری بودند که متوجه درگیری دو نفر شدند.

دیانی افزود: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها نزدیک شدند اما یکی از طرفین دعوا به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شد که در همین هنگام فرد دیگر درگیری به ماموران مراجعه کرد.

وی عنوان کرد: شاکی به ماموران گفت دقایقی پیش در حال رفتن به منزل بودم که این فرد راهم را بست و با تهدید چاقو قصد سرقت تلفن همراه و کیف پولم را داشت که با او درگیر شدم.

کلانتر175 باقر شهر بیان کرد: ماموران بلافاصله به تعقیب او پرداختند که طی یک تعقیب و گریز کوتاه، موفق به دستگیری متهم شدند که در بازرسی از متهم یک قبضه چاقو و یک دستگاه تلفن همراه کشف شد.

دیانی در خاتمه تصریح کرد: ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه و شاکی برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند که طی بازجویی‌های انجام شده متهم تاکنون به سه فقره زورگیری طی 24 ساعت گذشته اعتراف کرده است.

انتهای پیام/2462/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول