اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

کاندیداها به بیان وعده‌های غیرمنطقی نپردازند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری در تبلیغات خود نباید به بیان وعده‌های غیرمنطقی بپردازند.

کاندیداها به بیان وعده‌های غیرمنطقی نپردازند

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به انتخاب کاندیداهای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان و ورود هشت کاندیدا به جریان اصلی رقابت اشاره کرد و افزود: با نزدیک شدن به زمان انتخابات شور و شوق خاصی بین مردم ایجاد شده است.

وی به برنامه‌ریزی صدا و سیما درباره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی مناسب صدا و سیما باعث آشنایی بیشتر مردم با کاندیداهای ریاست جمهوری می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیما و صحبت‌های کاندیداهای ریاست جمهوری سبب شده بحث‌های انتخاباتی در بین محافل مردم، خانواده‌ها، محل کار و جامعه افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری به سمت صدا و سیما تمایل پیدا کرده است، گفت: تبلیغات صدا و سیما سبب شده دیوارهای شهرها و روستاها از تبلیغات و پوسترهای کاندیداها خالی باشد.

بابایی با بیان اینکه اقدامات صدا و سیما در زمینه تبلیغات یک گام مثبت در انتخابات است، گفت: کاندیداها به جای صرف هزینه‌های گزاف تبلیغاتی برنامه‌های خود را از طریق صدا و سیما به مردم می‌گویند.

وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری اشتیاق مردم زیاد شده است، تصریح کرد: امید است مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی دیگری رقم بزنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید به ارائه برنامه‌های مشخص و روشن در قبال مسائل مهم کشورمان بپردازند، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها شامل اقتصاد، معیشت، بیکاری، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و ... است.

وی ادامه داد: مشخص بودن برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری سبب می‌شود مردم با ارزیابی و سنجش برنامه‌های کاندیداها انتخابی اصلح داشته باشند.

بابایی با بیان اینکه کاندیداها برای اثبات خود نباید دیگران را تخریب کنند، اضافه کرد: کاندیداها باید بر تبلیغات برنامه‌های خود متمرکز شوند.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید شاخص‌ها و مولفه‌های مهم برنامه‌های خود را به مردم ارائه کنند و از تخریب و رقابت مخرب با دیگر کاندیداها خودداری کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تصریح کرد: در چند روز اخیر شاهد رقابت‌های سازنده کاندیداهای ریاست جمهوری بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید از سیاه‌نمایی و تخریب کاندیداهای دیگر خودداری کنند، گفت: کاندیداها نباید به بیان وعده‌های غیرمنطقی و غیر عقلانی بپردازند.

بابایی ادامه داد: مردم هوشیار و آگاه ایران اسلامی برنامه‌ها و وعده‌های کاندیداها را با دقت بررسی می‌کنند و در صورت دادن وعده‌های غیر عملی به آنها رای نخواهند داد.

وی با اشاره به اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید در فضایی کاملاً رقابتی و بدون تخریب به ارائه برنامه‌ها بپردازند، گفت: امید است در فضایی امیدبخش و نشاط‌آور شاهد خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

انتهای پیام/73008/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول