اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد

برگزاری همایش بزرگ رای اولی‌ها در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به مرجعیت و تأثیرگذاری معلمان و دانش‌آموزان در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خلق حماسه‌ای دیگر، همایش بزرگ دانش‌آموزان رای اولی در اردبیل و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ رای اولی‌ها در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده صبح امروز در نشست با مدیران و روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش در اردبیل اظهار داشت: این نقش ارزنده نباید نادیده گرفته شده و یا نسبت به آن دیدگاهی غلط وجود داشته باشد چرا که بخش عمده‌ای از رای‌دهندگان در 24 خرداد را اقشار مرتبط با فرهنگیان و دانش‌آموزان و خانواده‌ها و اولیای آنها بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: این نقش برجسته و در حقیقت مرجعیتی که فرهنگیان و قشر آگاه جامعه بر عهده دارند رسالت سنگینی است که باید با توجه به طرح دیدگاه‌های مختلف مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی سیاسی برای فرهنگیان استان اردبیل در خصوص اهمیت و ضرورت شرکت گسترده در انتخابات خبر داد.

محمود‌زاده بر آمادگی کلیه فرهنگیان و دانش‌آموزان واجد شرایط جهت شرکت در انتخابات تأکید کرد.

این مسئول یادآور شد: با توجه به مرجعیت و تأثیرگذاری معلمان و دانش‌آموزان در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خلق حماسه‌ای دیگر، همایش بزرگ دانش‌آموزان رای اولی در اردبیل و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: به منظور گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) کاروان زیارتی بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی استان با شرکت بیش از 500 نفر از همکاران عضو در قالب 25 مینی‌بوس و یک دستگاه اتوبوس به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

محمود‌زاده با اشاره به ثبت‌نام دانش‌آموزان از 15 خرداد تا 15 تیر ماه و دریافت حق بیمه و پول کتاب در زمان ثبت‌نام، به اولیا توصیه کرد به موقع و با رعایت محدوده ثبت‌نام به مدارس مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان امسال از تمامی ظرفیت‌ها و مدارس، هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، مدارس قرآنی، استخر نشاط اردبیل، چمن‌ها و سالن‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، مدارس قرآنی، پژوهش‌سراها، تشکل‌های دانش‌آموزی و اردوگاه‌های استان استفاده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل این برنامه‌ها را شامل طرح هجرت 3 برای بهسازی و زیبا‌سازی محیط مدارس توسط بسیج دانش‌آموزی، آموزش رشته‌های مختلف قرآنی، آموزش رشته‌های فرهنگی و هنری، آموزش شنا و رشته‌های مختلف ورزشی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود‌زاده در پایان سخنان خود ابراز داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، تقویتی و جبرانی در مدارس، برگزاری کلاس‌های آموزش کامپیوتر، روبوکاپ و جشنواره خوارزمی، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و بهسازی تجهیزات مدارس در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، برگزاری اردوهای آموزشی، فرهنگی و تفریحی در اردوگاه‌های استان از دیگر برنامه‌های تابستانی تدارک دیده شده برای دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول