اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان مرکزی خواستار شد

برگزاری جشن تکلیف سیاسی ویژه رای اولی‌ها در استان مرکزی

مسئول کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی، رسانه و سایبری ستاد انتخابات استان مرکزی خواستار برگزاری جشن تکلیف سیاسی ویژه رای اولی‌ها در استان شد.

برگزاری جشن تکلیف سیاسی ویژه رای اولی‌ها در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک کیوان گودرزی‌راد امروز در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار داشت: برگزاری جشن تکلیف سیاسی موجب بصیرت ‌بخشی و آشنایی هر چه بیشتر رای اولی‌ها با اهمیت انتخابات می‌شود که می‌طلبد مسئولان آموزش ‌و پرورش نسبت به برگزاری این جشن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع انتخابات نیز از مسائل مهمی است که مسئولان ذی‌ربط باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی امر مقدسی است و همه مسئولان باید بسترساز حضور چشمگیر مردم در انتخابات باشند، گفت: انتخابات پیش رو فرصتی برای قدرت نمایی ملت ایران اسلامی در دنیا و گامی موثر در خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

گودرزی‌راد همچنین انتخابات را نماد سلامت و پویایی جامعه و حمایت از دستاوردهای انقلاب دانست و یادآور شد: انتخابات تبلور اداره و خواست مردم است که با حضور در پای صندوق‌های رای انتخاب اصلح را انجام می‌دهند.

وی تلاش برای بالا بردن میزان مشارکت مردم در انتخابات و برگزاری با شکوه آن را خواستار شد و ادامه داد: مسئولان باید بکوشند امکانات کامل را برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کنند و زمینه را برای حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات فراهم سازند.

مسئول کمیته تبلیغات، اطلاع‌رسانی، رسانه و سایبری ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات باید بد اخلاقی‌های انتخاباتی کنار گذاشته شود و مصالح و منافع ملی مقدم بر همه چیز قرار گیرد.

انتهای پیام/87004/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول