اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زنجان خبر داد

پرداخت 172 میلیون ریال خسارت متفرقه به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت 172 میلیون ریال خسارت متفرقه به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 172 میلیون ریال خسارت متفرقه به مددجویان زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، اصغر پناهی گفت: کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد سالانه بیش از 35 سرفصل حمایتی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از جمله خدمات کمیته امداد امام خمینی در حمایت از جامعه هدف اشتغالزایی برای آن‌ها است، عنوان کرد: اشتغالزایی مددجویان از طریق اجرای طرح‌های اشتغال صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی، ساخت و بهسازی واحدهای مسکونی نیز از دیگر اقدامات این نهاد در حمایت از مددجویان است، افزود: این سرفصل حمایتی به مددجویانی که فاقد مسکن هستند و یا مسکن آن‌ها نیاز به تعمیر دارد، ارائه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی با برنامه‌ریزی و به صورت هدفمند نسبت به ارائه خدمات به مددجویان اقدام می‌کند، تصریح کرد: ارائه خدمات هدفمند موجب توانمندسازی مددجویان و همچنین رسیدگی بهتر به مشکلات آن‌ها می‌شود.

پناهی با بیان اینکه یکی از انواع خدمات هدفمند کمیته امداد امام خمینی پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان است، عنوان کرد: این نوع وام‌ها با هدف حل مشکل مددجویان در بحث تحصیلی، فرهنگی، مسکن، درمانی و ... پرداخت می‌شود.

وی به پرداخت خسارت متفرقه به مددجویان این نهاد نیز اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته 130 خانوار مددجوی زنجانی 172 میلیون ریال خسارت متفرقه دریافت کردند.

انتهای پیام/2308/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول