اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در اواخر شهریور و هفته اول مهر ماه سال‌ جاری خبر داد.

برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمد باقر کریمی صبح امروز در نشست خبری که در سالن شهید غربالدوست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، از برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در اواخر شهریور و هفته اول مهر ماه سال‌ جاری خبر داد و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود حدود 400 ناشر و در حدود 20 غرفه در نمایشگاه امسال حضور داشته باشند و تا سقف 40 درصد به علاقه‌مندان تخفیف داده می‌شود که 20 درصد آن را ناشران و 20 درصد باقی را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده خواهد گرفت.

کریمی در حوزه عمرانی نیز به تجهیز مجتمع فرهنگی هنری شوط و پلدشت اشاره و اعلام کرد: این طرح‌ها با بهترین تجهیزات ممکن و با صرف یک میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات استانی در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

وی به پیشرفت بالای 83 درصدی تالار مرکزی ارومیه اشاره کرد و افزود: این طرح به وسعت 18 هزار مترمربع تا حداکثر سه ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کریمی با بیان اینکه این طرح از طرح‌‌های مهر ماندگار آذربایجان غربی بود، خاطرنشان کرد: این طرح از هشت تالار بزرگ کشور محسوب می‌شود و سالن تخصصی موسیقی با ظرفیت 650 نفر و سن‌های متحرک، را از امکانات ویژه آن می‌توان برشمرد.

وی وجود سالن آمفی‌تئاتر مجهز با ظرفیت بیش از یک هزار و 200 نفر در کنار کارگاه‌های مخصوص برای تمرین را از برجستگی‌های دیگر این طرح عنوان کرد.

کریمی اعلام کرد: تاکنون 14 میلیارد تومان هزینه برای این طرح صرف شده و احتمالا تا پایان طرح حدود 6 میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن اختصاص یابد.

وی از افتتاح "سرای روزنامه نگاران" تا چند ماه آینده خبر داد.

انتهای پیام/61001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول