اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک

کتاب «محبت را زندگی کنیم» منتشر می‌شود

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از چاپ کتاب «محبت را زندگی کنیم» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کتاب «محبت را زندگی کنیم» منتشر می‌شود

محمد روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کتاب «محبت را زندگی کنیم» اظهار کرد: فصل اول این کتاب دارای بخش «خانم‌ها، آقایان توجه توجه» است که به موضوعاتی مانند چگونگی افزایش صمیمیت، عمق‌بخشی به عشق و علاقه، زمینه‌های کاهش علاقه و روش درست ارتباط کلامی در قالب گفت‌وگویی با ادب و احترام و گفت‌وگویی صمیمانه می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: پرهیز از گناه، توجه به تفاوت زن و مرد در عملکرد کلامی و گنجایش حافظه، گزینش زمان، مکان و موقعیت مناسب، درست گوش کردن و مهارت‌ها و موانع گوش کردن از موضوعات دیگر مطرح شده در این کتاب است.

مدیر تدوین و چاپ انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان داشت: این کتاب در فصل دوم با عنوان «خانم‌های محترم بخوانند» به وظایف خانم‌ها در برابر شوهرانشان اشاره می‌کند.

وی ادامه داد: فصل سوم ویژه آقایان بوده که موضوعاتی مانند لزوم محبت به همسر، روش‌های محبت به همسر و ویژگی‌های شوهر خوب در آن مطرح می‌شود.

روحانی خاطرنشان کرد: این کتاب برای نخستین بار در سال 88 با عنوان عشق و محبت در خانواده منتشر شد که دومین جلد از مجموعه زندگی به اضافه خوشبختی است.

وی ادامه داد: پس از بازنگری و افزودن بخش‌های جدید و فصل‌بندی کتاب، کتاب با عنوان «محبت را زندگی کنیم» با شکل و قالبی جدید عرضه شد.

کتاب «محبت را زندگی کنیم» توسط مجتبی حیدری و محمد مهدی عباسی در 76 صفحه به رشته تحریر درآمده و این اثر در واقع تکمیل کتاب عشق و محبت در خانواده است که به همت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با قیمت 2 هزار و 200 تومان و شمارگان 3 هزار عدد در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود.

انتهای پیام/78003/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول