اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان کرمان

کتاب شهید محمد شهسواری در کهنوج رونمایی شد

کتاب سردار شهید محمد شهسواری با عنوان «رمادی کمپ غم» با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در کهنوج رونمایی شد.

کتاب شهید محمد شهسواری در کهنوج رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در این آیین ضمن تقدیر از نویسنده این کتاب و خانواده شهید شهسواری اظهار کرد: ما باید شهدای انقلابمان را بیشتر بشناسیم و اینگونه نباشد که اگر عکسی از شهید شهسواری در جایی دیدیم او را نشناسیم.

مهدی ابوالحسنی با بیان اینکه پروژه مصاحبه با والدین شهدا مدتی می‌شود که در شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، قلعه‌گنج و رودبار آغاز شده است، گفت: امیدواریم به واسطه خون شهدا در این زمینه موفق شویم.

وی افزود: طرح مصاحبه و مستندسازی از والدین شهدای استان کرمان با همکاری و حمایت حاج‌قاسم سلیمانی انجام می‌شود.

ابوالحسنی با اشاره به موزه شهدای شهرستان کهنوج تصریح کرد: ما می‌توانیم در سازمان‌های غیررسمی نه ‌تنها بنیاد شهید با همکاری دیگر نهادها موزه شهدا داشته باشیم و چه بهتر که موزه این شهرستان را با نام شهید شهسواری نامگذاری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ساخت و ساز زیارتگاه شهدای گمنام این شهرستان نیازمند کمک‌های مردمی است که مردم در این راستا باید کمک‌های خود را به دفتر امام جمعه این شهرستان تحویل دهند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: قصد داریم در اطراف زیارتگاه و حرم شهدای گمنام بوستانی ایجاد کنیم که این مکان معنوی به بهشت کهنوج معروف می‌شود.

انتهای پیام/80009/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول