اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمان خبر داد

برگزاری دوره تکنیک‌های قصه‌گویی ویژه کتابداران در کرمان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: دوره آموزشی «تکنیک‌های قصه‌گویی» ویژه کتابداران کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

برگزاری دوره تکنیک‌های قصه‌گویی ویژه کتابداران در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد‌جواد حسین‌زاده در جلسه کمیته آموزش اداره کل کتابخانه‌های استان کرمان اظهار داشت: کتابداران برای ایفای نقش مؤثر در مدیریت دانش‌ علاوه بر مهارت‌های سازماندهی و اشاعه، باید با مهارت‌های تعاملی و اجتماعی نیز آشنا باشند.

وی گفت: دوره آموزشی تکنیک‌های قصه‌گویی با شرکت بیش از 60 نفر از کتابداران و مسئولان کتابخانه‌های عمومی سراسر استان کرمان روز جمعه 10 خرداد ماه جاری در محل کتابخانه مرکزی کرمان برگزار می‌شود.

حسین‌زاده با اشاره به رسالت خطیر کتابداران و نقش آنها در ارتقای سطح آگاهی‌های جامعه‌، آموزش را برای کتابداران ضروری دانست و افزود: افزایش میزان اطلاعات‌، مهارت‌ها و قابلیت‌ها می‌تواند تأثیری شگرف در توانمند‌سازی نیروی انسانی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به اقشار مختلف جامعه‌ به ویژه کودکان داشته باشد.

وی برگزاری دوره آموزشی تکنیک‌های قصه‌گویی ویژه کتابداران را در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های شغلی و تخصصی و افزایش بینش و دانش کارکنان عنوان کرد.

حسین‌زاده از برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات تجوید قرآن کریم، اخلاق و احکام کارمندی، ادبیات کودکان و ترویج خواندن، جذب فراگیر مخاطب و مخاطبان کتاب‌نخوان تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/80017/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول