اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 34 کارشناس

2 درمانگاه گیاه‌پزشکی در عنبرآباد راه‌اندازی شد

دو درمانگاه گیاه‌پزشکی در شهرستان عنبرآباد راه‌اندازی شده که به کشاورزان در بحث استفاده بهینه از کودهای شیمیایی و سموم کشاورزی خدمات ارائه می‌دهند.

2 درمانگاه گیاه‌پزشکی در عنبرآباد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، دو درمانگاه گیاه‌پزشکی در این شهرستان راه‌اندازی شده که به کشاورزان در بحث استفاده بهینه از کودهای شیمیایی و سموم کشاورزی خدمات ارائه می‌دهند.

مریم ناصری مسئول این درمانگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این درمانگاه‌ها، 34 کارشناس گیاه‌پزشکی با استفاده از اطلاعات و تجربیات خود به کشاورزان این منطقه خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: از کشاورزان درخواست می‌شود در هنگام خرید کود و سموم کشاورزی به این مراکز مراجعه کنند تا بتوانند، محصولی سالم و ارگانیک تولید کنند.

ناصری با اشاره به اینکه مراجعه به این درمانگاه‌ها از نظر هزینه نیز برای کشاورزان باصرفه است، تصریح کرد: ضرورت دارد، کشاورزان قبل از هرگونه سمپاشی و کوددهی با مشاوران درمانگاه گیاه‌پزشکی مشورت کنند.

وی ابراز داشت: در صورت تولید محصولات سالم و ارگانیک کشاورزان می‌توانند، محصولات خود را با قیمت مناسب به کشورهای دیگر صادر کنند.

انتهای پیام/80005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول