اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

اعتماد و اخلاق سرمایه گرانبهای مدیران است

مدیرکل دادگستری استان کرمان گفت: اعتماد و اخلاق مدیران یک سرمایه گرانبها است که باید حفظ شود.

اعتماد و اخلاق سرمایه گرانبهای مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی توکلی در دانشگاه آزاد بافت اظهار داشت: دادگستری شهرستان بافت از بی‌حاشیه‌ترین و پاک‌ترین دادگستری‌ها در سطح استان کرمان است، در ‌حوزه مدیریت اعتماد متقابل حرف اول را می‌زند، اگر نمایندگان سه قوه در شهرستان‌ها بتوانند با هم همدل باشند و از راهنمایی‌های امام جمعه استفاده کنند، آن شهرستان موفق خواهد بود.

وی تصریح کرد: اعتماد و اخلاق مدیران یک سرمایه گرانبها است که باید حفظ شود، اگر اخلاق را از انسان برداریم، چیزی دیگر باقی نمی‌ماند، اخلاق پرکننده خلأهای ماست.

وی بیان داشت: مدرک تحصیلی اخلاق نمی‌آورد، بلکه ممکن است در جایی موجب کدورت هم شود، اخلاق ویژگی است که خود انسان باید آن را رعایت کند، علم فیزیک، شیمی یا حقوق در جای خاصی به درد می‌خورد، اما اخلاق از صف نانوایی تا پست ریاست جمهوری کاربرد دارد.

توکلی خاطر نشان کرد: در بحث انتخابات مهم‌ترین مقطع تبلیغات است، اگر اخلاق نباشد، تبلیغات هم از قانون و هم از همه خط قرمز‌ها می‌گذرد و فضا متشنج می‌شود، حریم‌ها نباید شکسته شود تا مشارکت باید بالا رود.

وی عنوان کرد: ما نیاز به آرامش داریم و زمانی این آرامش به دست می‌آید که هر فرد جایگاه خودش را بداند، کسی که نامزد می‌شود، نباید رویکردی طلبکارانه داشته باشد، بلکه باید به این مردم بدهکار باشد تا بتواند به این مردم کمک کند و برای این مردم کار کند.

وی افزود: دشمن در انتخابات 92 اهداف شومی را دنبال می‌کند و پیگیر است که مشارکت را کاهش دهد، ناامنی ایجاد کند و نهایتاً نشان دهد که در انتخابات صداقت و صراحت وجود ندارد.

توکلی تصریح کرد: کشور ایران از لحاظ جایگاه در منطقه قدرت است و زمانی یک تحول در منطقه در حال انجام باشد نظر ایران خیلی مهم است و این نقش مردم را بیان می‌کند و نه نقش حکومت، حکومتی که در آن همه مردم حضور داشته باشند در جهان هم رشد می‌کند.

انتهای پیام/80024/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول