اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

اجرای برنامه‌های تبلیغاتی با هماهنگی فرمانداری انجام شود

فرماندار گچسارانخطاب به مسئولان ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری این شهرستان گفت: اجرای برنامه‌های تبلیغاتی با هماهنگی فرمانداری انجام شود.

اجرای برنامه‌های تبلیغاتی با هماهنگی فرمانداری انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه توجیهی مسئولان ستادهای انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری مهم‌ترین و بزرگترین همایش مردمی بوده که دوستان و دشمنان نظام را چشم‌انتظار نتیجه و نوع حضور مردم در این انتخابات گذاشته است.

وی با تشریح مفاد قانونی بخشنامه انتخاباتی 92 نکات لازم در زمینه رعایت قانون، اخلاق انتخاباتی و موارد مجاز و غیرمجاز انتخاباتی به مسئولان ستادهای ریاست جمهوری و مجلس خبرگان یادآور شد.

شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراکز غیرمجاز برای تبلیغات گفت: استفاده از اماکن و امکانات دولتی و برخی اماکن برای نصب پوستر و انواع تبلیغات از جمله دانشگاه‌ها، مدارس و ادارات دولتی خلاف قانون بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.

فرماندار گچساران خطاب به مسئولان ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در این شهرستان یادآور شد: اجرای هرگونه برنامه تبلیغاتی و همایش از جمله افتتاح ستاد باید با مجوز فرمانداری باشد و افرادی که هنوز حکم مسئولیت ستاد مورد نظر را از مرکز دریافت نکرده‌اند؛ مجاز به افتتاح ستاد انتخاباتی نیستند.

شفیعی با تشریح مراکز غیرمجاز برای افتتاح ستاد انتخاباتی عنوان داشت: خیابان دانشگاه از  از محل بانک ملی تا بازار میوه‌فروشان، از چهارراه دکه‌های روزنامه فروشی به سمت خیابان هلال احمر، از پمپ بنزین مرکز شهر تا سه‌راه پارک نفت و از حسینیه قشقایی‌ها تا خیابان هلال احمر از جمله مراکز مهم غیر مجاز برای ایجاد ستادهای انتخاباتی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/82001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول