اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست دزفول خبر داد

توزیع کالاهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی به وسیله پست در دزفول

رئیس اداره پست دزفول از توزیع کالاهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات در این شهرستان توسط اداره پست خبر داد و گفت: اداره پست دزفول آمادگی توزیع کالاهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات آتی را دارد.

توزیع کالاهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی به وسیله پست در دزفول

غلامرضا ستایش‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: توزیع کالاهای تبلیغاتی یکی از برنامه‌هایی است که همیشه در ایام تبلیغات انتخابات‌ها برای کاندیدای شرکت کننده مشکلاتی ایجاد می‌کند و برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی زیادی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های ارائه شده برای رفع این مشکلات گفت: در سال‌جاری پیشنهاد توزیع کالاهای انتخاباتی توسط اداره پست به کاندیداهای شورای اسلامی شهر در سراسر شهر و روستا داده شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از این روش می‌تواند بسیار موثر باشد، گفت: در این روش کاندیداها مطمئن خواهند بود که کالاهای تبلیغاتی به دست جامعه هدف و رای دهندگان خواهد رسید.

ستایش‌مهر با تاکید بر اینکه در این روش از صرف هزینه‌های زیادی خودداری می‌شود، تاکید کرد: در این روش از صرف هزینه‌های زیاد و از اتلاف سرمایه‌ها و کالاهای تبلیغاتی جلوگیری می‌شود و بهتر است کاندیداها از این روش برای توزیع کالاهای تبلیغاتی خود استفاده کنند.

وی با تاکید بر مزایای استفاده از این روش‌ها گفت: در این روش‌ها کالاهای تبلیغاتی مدیریت می‌شود و از نصب پوسترها و بنرها در سطح شهر کاسته می‌شود و تبلیغات به سوی برنامه محوری سوق داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، اجرای این طرح در سراسر کشور به صورت هماهنگ اجرا می‌شود ولی در سطح شهرستان دزفول همت بیشتری برای اجرای آن وجود دارد.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول