اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی از تهمت و افترا دوری کنند

فرماندار لنده با اشاره به نزدیک شدن به ایام تبلیغ کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا گفت: کاندیداها در ایام تبلیغات، قبل و بعد از آن از تهمت و افترا به رقبای خود خودداری کنند.

کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی از تهمت و افترا دوری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان در جلسه هم‌اندیشی با کاندیداهای شورای اسلامی، اظهار داشت: وقت‌شناسی از مهمترین خصوصیت نمایندگان مردم است که کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در لنده به خوبی آن را رعایت کردند.

وی در ادامه با اشاره به انتظارات مردم و مسئولان از کاندیداها افزود: از مهمترین انتظارات مردم از کاندیداها می‌توان به بحث رعایت قانون کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد که زمینه گرایش مردمی را به همراه خواهد داشت.

فرماندار لنده گفت: حضور کاندیداها در این صحنه برای کمک به زیباسازی شهری است که در نصب پوستر و غیره می‌توان آن را به منصه ظهور برساند.

فاطمیان تصریح کرد: راه‌اندازی ستاد برای کاندیداها در سطح شهر با توجه به کثرت آن‌ها مشکل آفرین بوده و انتظار می‌رود کاندیداها از راه‌اندازی ستاد در شهر و خصوصاً خیابان اصلی خودداری کنند.

وی افزود: کاندیداها باید از قومی و قبیله‌ای شدن انتخابات جلوگیری کنند چرا که این موضوع یکی از آفت‌های مهم انتخابات است.

فرماندار لنده پرهیز از اختلاف افکنی و تفرقه را ضروری خواند و گفت: اگر کاندیدایی اقدام به اختلاف و تفرقه در سطح شهر کند ضمن برخورد قانونی با ایشان باید بداند که مردم از وی رویگردان خواهند شد.

فاطمیان افزود: همه باید دست به دست  هم دهیم و با دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای ماندگار را در تاریخ این مرز و بوم رقم بزنیم.

انتهای پیام/82013/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول