اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 184

گلستانی‌ها: با امید به آینده در انتخابات شرکت می‌کنیم

18 روز مانده به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و فضای سیاسی استان گلستان متاثر از این دو رویداد مهم سیاسی سال 1392 سرشار از شور انتخاباتی شده است.

گلستانی‌ها: با امید به آینده در انتخابات شرکت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مردم استان گلستان از ماه‌ها قبل با ورود غیررسمی نامزدهای انتخابات، اخبار مربوط به این دو انتخابات را پیگیری می‌کنند.

رقابت‌های انتخاباتی سال 1392 و شور سیاسی آن با ثبت‌نام نامزدهای شورای اسلامی شهر و پس از آن نامزدهای ریاست جمهوری شدت یافته به گونه‌ای که در هر کوی و برزن کمتر کسی را از هر قشر و صنف می‌توان یافت که سخن از انتخابات به میان نیاورد و اکثر قریب به اتفاق آنها یکی از دلایل مشارکت خود در این دوره از انتخابات را تحقق شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» مقام معظم رهبری برای سال 1392 عنوان می‌کنند.

لازمه تحقق «حماسه سیاسی» شرکت در انتخابات است

یکی از شهروندان گرگانی با اشاره به شعار سال 1392 گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات تجلی اصلی خلق «حماسه سیاسی» است و من به همراه خانواده‌ام برای خلق چنین حماسه‌ای به طور قطع در انتخابات 24 خرداد ماه شرکت می‌کنیم.

رقیه اصلانی افزود: انتخابات فرایندی که طی آن مردم به طور دموکراتیک زمام امور اجرایی کشور و مدیریت شهری را به نامزد یا نامزدهای منتخب خود واگذار می‌کنند تا آنها به نمایندگی از ملت بزرگ ایران اهداف توسعه‌ای جامعه اسلامی را تحقق بخشند.

وی خاطرنشان کرد: لازمه تحقق شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» حضور گسترده ملت در پای صندوق‌های اخذ رای است تا با این حضور پایبندی خود به ارزش‌های نظام اسلامی را بار دیگر به دشمنان اعلام کنند.

رئیس‌جمهور آینده باید قدرت تعامل با دنیا را داشته باشد

شهروندی دیگری از بندرگز نیز گفت: کشور از نظر اقتصادی و سیاست خارجی با مشکلات زیادی روبه‌رو است و باید فردی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود که قدرت تعامل با کشورهای دنیا را براساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت داشته باشد.

حسن محمدی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همه انتخابات‌ها تلاش دارند تا مردم را نسبت به نتیجه انتخابات ناامید کنند.

به گفته وی، ناامیدی مردم از انتخابات به خودی خود موجب کاهش حضور آنها در این عرصه شده و آنها با قدرت بیشتری به جمهوری اسلامی ایران برای دست کشیدن از حقوق حقه خود فشار می‌آورند.

مشارکت در انتخابات لازمه مقابله با دشمنان است

فردی که خود را دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر معرفی می کرد نیز بر ضرورت مقابله با دشمنان تاکید کرد و گفت: این کار با مشارکت گسترده مردم در انتخابات امکان‌پذیر است.

علی سلیمانی ادامه داد: سران 1+5 از صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران اطمینان دارند اما چون جمهوری اسلامی ایران را مانع اهداف سلطه‌طلبانه خود می‌دانند بدون هیچ دلیل منطقی اتهام ساخت سلاح هسته‌ای و برهم زدن امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را به این کشور می‌زنند.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران برای حمایت از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و دفاع از مواضع حقوقی و قانونی جمهوری اسلامی و مهمتر از همه تبعیت از ولایت فقیه باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

ملت ایران در تصمیم خود برای مشارکت گسترده در انتخابات مصمم هستند

یکی از شهروندان ترکمن استان گلستان نیز با اشاره به فشارهای اقتصادی غرب علیه دولت و ملت ایران اظهار داشت: آنها با هدف از پای درآوردن ملت ایران و قرار دادن آنها در برابر نظام اسلامی تحریم‌های سخت اقتصادی و به گفته خودشان فلج‌کننده را بر این ملت صبور تحمیل کردند.

آنامحمد پقه اضافه کرد: آنها در حالی چنین تحریم‌های سخت اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل می‌کنند که پیش از این با تحمیل جنگ هشت ساله عراق علیه ایران، ایجاد ناامنی در مناطق مختلف کشور در سال‌های ابتدایی انقلاب، ترور بزرگان نظام و دانشمندان هسته‌ای و نقش‌آفرینی در فتنه سال 1388 تلاش‌های زیادی برای سرنگونی این نظام انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در پناه لطف الهی و رهبری‌های حکیمانه ولایت فقیه و همراهی ملت ایران این نظام همچون کوه در برابر ظلم ایستادگی کرده و با قدرت هم این راه را ادامه می‌دهد.

بنابر آنچه که گفته شد مردم استان گلستان همراه و همسو با ملت ایران تنها راه سعادت و خوشبختی خود را در تداوم راه پربرکت انقلاب اسلامی ایران با رهبری ولایت فقیه و عدم سرسپردگی در برابر ظلم و استبداد بین‌المللی دانسته و با علم به اینکه بخشی از فشارهای اقتصادی کشور ناشی از تحریم‌های اقتصادی هستند با امید به آینده در انتخابات 24 خردادماه 1392 حضور می‌یابند.

انتهای پیام/83003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول