اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

تأیید طرح‌های شهری منوط به تدوین ضوابط مناسب سازی است

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرحی که ضوابط مناسب سازی نداشته باشد، پایان کار به آن طرح تعلق نخواهد گرفت.

تأیید طرح‌های شهری منوط به تدوین ضوابط مناسب سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی پیش ازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی کارشناسان مناسب سازی سراسر کشور در شهرکرد اظهار کرد: مناسب‌سازی معابر استان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در اولویت برنامه‌های این معاونت قرار گرفته است.

وی فعال سازی کمیته‌های شهرستانی مناسب سازی را از اقدامات مناسب برشمرد و گفت: با تشکیل کمیته‌های شهرستانی و رسیدگی به مشکلات موجود در هر شهر، روند مناسب سازی با سرعت افزون تری در دست انجام است که این مسئله موجب شده است تا مشکل معلول و جانبازان استان در زمان کمتری رفع شود.

عیدی با اشاره به اینکه اجرای ضوابط مناسب سازی در روند ساخت و سازها الزامی است، گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته دیگر طرح‌های جامع تفصیلی و طرح‌های هادی در استان مصوب نمی‎شود مگر تمامی ضوابط مناسب سازی در این طرح‌ها تدوین شده باشد، چراکه رعایت آن الزامی است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برهمین اساس طرحی که ضوابط مناسب سازی در آن انجام نشده باشد، تأیید نمی‎شود و پایان کار به آن طرح داده نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مناسب سازی فرهنگی از دیگر اولویت‌های حال حاضر جامعه است، خاطرنشان کرد: در روند مناسب سازی فیزیکی باید به‌دنبال مناسب‌سازی فرهنگی نیز باشیم.

عیدی مناسب سازی فرهنگی را از اولویت‌های سال‌جاری برشمرد و اذعان داشت: این برنامه در دستور کار سال‌جاری قرار گرفته است، برهمین اساس با دستگاه‌های متولی امور فرهنگی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، صدا و سیما در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایجاد فضاهای مورد نیاز بررسی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

این مسئول تدوین آیین نامه جامع شمول در زمینه مناسب سازی را یک ضرورت برشمرد و تأکید کرد: با توجه به حرکت استان در بستر توسعه لازم است تدابیری اندیشیده شود تا میزان تعهد و تکلیف هر دستگاه در راستای مناسب سازی محیط دستگاه خود و محیط پیرامون خارج آن مشخص شود تا روند مناسب سازی با سرعت افزون‌تری انجام گیرد.

نشست هم‌اندیشی کارشناسان مناسب سازی کشور امروز با حضور دبیر ستاد مناسب سازی بهزیستی، معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری و جمعی از کارشناسان در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول