اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر عنوان کرد

هجمه فرقه ضاله وهابیت برای تخریب اعتقادات جوانان

امام جمعه نرماشیر گفت: نرماشیر نخستین سنگر شیعه در شرق کشور است و وهابیت خبیث برای تخریب اعتقادات جوانان این خطه هجمه زیادی ایجاد کرده است.

هجمه فرقه ضاله وهابیت برای تخریب اعتقادات جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام روح‌الله ایران‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت شهید جواد صوفی‌آبادی در نرماشیر اظهار داشت: شهدا با خدا معامله کرده‌اند و نباید گمان کرد که با شهادت، آنها مرده‌اند، بلکه آنها زنده هستند و نزد خدای خویش روزی می‌خورند.

وی افزود‌: شهدا دِین خود را نسبت به نظام و انقلاب به نحو احسن انجام دادند و وظیفه ماست که راه آن بزرگواران را ادامه دهیم.

ایران‌نژاد تصریح کرد‌: امروز انقلاب و نظام به برکت خون شهدا در اوج اقتدار و افتخار و در مرحله حساسی قرار گرفته است و برای گذر از این گردنه تاریخی باید مانند گذشته رهرو راه شهدا باشیم.

وی به وضعیت و موقعیت حساس نرماشیر در جنوب شرق کشور اشاره کرد و افزود‌: نرماشیر نخستین سنگر شیعه در شرق کشور است و وهابیت خبیث برای تخریب اعتقادات جوانان این خطه هجمه زیادی ایجاد کرده است.

ایران‌نژاد خاطر نشان کرد: نرماشیر در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد و نیروهای نظامی و امنیتی‌ این شهرستان با فداکاری و ایثار و با انجام عملیات‌های متعدد از انتقال مواد مخدر به سایر نقاط کشور جلوگیری می‌کنند و در این راه شهیدان بسیاری را تقدیم نظام کرده‌اند که شهید صوفی‌آبادی یکی از این لاله‌های پرپر است.

امام جمعه نرماشیر عنوان کرد: وقتی هجمه اعتقادی دشمن توسط وهابیت خبیث در جریان است و تهدیدات مواد مخدر روح و جسم جوانان این شهرستان را نیز نشانه رفته، لازم است از سوی مسئولان توجه بیشتری به نرماشیر صورت پذیرد و با توسعه فضاهای فرهنگی و تربیتی نسل جوان را از این تهدیدات نجات دهیم.

به گزارش فارس، شهید جواد صوفی‌آبادی‌ اواخر فروردین ماه سال جاری در عملیات درگیری با اشرار در بم به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/80026/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول