اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه موتلفه اسلامی خراسان شمالی:

‌‌وحدت و همدلی ‌باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی ‌‌شد‌

دبیر جبهه موتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: وحدت و همدلی بعد از پیروزی انقلاب هم‌ باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظامی بر خواسته از اراده مردمی شد.

‌‌وحدت و همدلی ‌باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی ‌‌شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد علی احمدنیا عصر امروز در جمع شماری از فعالان سیاسی اصولگرا گفت: حادثه‌های تلخ و شیرین و سرنوشت ساز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این ماه روی داده که هر کدام از آنها اهمیت ویژه‌ای در پیشبرد نظام اسلامی داشته است.

وی با اشاره به اینکه سوم خرداد 61 حماسه فتح خرمشهر با رشادت‌های رزمندگان اسلام رقم خورد، افزود: خرمشهر همان جایی بود که صدام وعده داده بوده که در صورت از دست دادنش کلید بصره را بدهد.

دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) خراسان شمالی آزاد سازی خرمشهر را باعث حیرت دشمنان و جهانیان دانست و این روز بزرگ را به دلاور مردان عرصه دفاع مقدس و خانواده شهدا تبریک گفت.

وی همچنین با برشمردن 14 خرداد ماه سال 68 و رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی بیان داشت: رحلت امام (ره) ضایعه‌ای تلخ برای مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی بوده و روزی تلخ‌تراز آن را در دوران بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی به یاد نداریم.

دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان شمالی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان رهبری به عنوان سکاندار نظام جمهوری اسلامی افزود: این انتخاب باعث شادی دلسوزان نظام و تصلی بخش رحلت امام راحل (ره) بود.

وی از حادثه 15 خرداد 42 به عنوان یکی دیگر از روزهای سرنوشت ساز در خردادماه یاد کرد و گفت:  حوادث این روز باعث انفجار عظیمی علیه نظام استکباری و استبدادی شاهنشاهی شده سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در 22بهمن 57  رقم  زد.

احمدنیا با بیان اینکه در این روز مردم حول رهبر کبیر انقلاب اسلامی حرکت و گوش به فرمان آن امام فرزانه بودند تصریح کرد: این وحدت و همدلی بعد از پیروزی انقلاب هم  باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظامی بر خواسته از اراده مردمی شد.

وی با برشمردن حادثه 26خردادماه سال 44 که منجر به شهادت سربازان اسلام شهیدان بخارایی، امانی، نیک نژاد وصفارهرندی شد، تصریح کرد: در تداوم قیام 15 خردادماه و تبعید امام (ره) سربازان دلیر اسلام شرایط را به گونه‌ای دیده که رژیم عرصه را برای انقلابیون تنگ‌تر کرده  و اعلان پیروزی می‌کند.

دبیر جبهه موتلفه اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: در چنین شرایطی سربازان دلیر اسلام طی توافقی حسنعلی منصور مهره اصلی آمریکا را اعدام انقلابی کرده تا اینکه ضربه‌ای به نظام شاهنشاهی وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام باعث گشوده شدن راهی برای فعالیت انقلابیون علیه رژیم پهلوی شد افزود: این شهدا والامقام موتلفه اسلامی سرانجام در 26 خرداد ماه 44 پس از مقاومت و افشاگری‌های ماهیت رژیم پهلوی دستگیر و به اعدام محکوم و به درجه شهادت نائل آمدند.

احمدنیا با اشاره به اینکه31 خردادماه 60 به عنوان سالروز شهادت مصطفی چمران در تاریخ مبارزات سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم حائز اهمیت است یادآور شد: این شهید والا مقام تمام عمرش را در راه تحصیل، تهذیب نفس و مبارزه علیه ظلم صرف کرد.

وی گفت: این مبارز هر مکانی که صدای مظلومی بلند بوده حاضر و به تاسی از سالار شهید علیه ظالمان می‌جنگید و سرانجام به آرزوی خود که شهادت بود دست یافت.

انتهای پیام/63002/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول