اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

1200 دانش‌آموز پایه اول در مدارس بهار ثبت‌نام می‌کنند

مدیر آموزش و پرورش بهار با بیان اینکه در ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول، سنجش سلامت اجباری است، گفت: امسال یک هزار و 200 دانش‌آموز پایه اول در مدارس ثبت‌نام می‌کنند.

1200 دانش‌آموز پایه اول در مدارس بهار ثبت‌نام می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار اظهار داشت: نظام آموزش 3-3-6 در سال تحصیلی آینده نیز ادامه خواهد داشت که باید با عزمی جدی وارد شویم.

وی هدف اصلی در این نظام را عمق‌بخشی در یادگیری، تفکر و پژوهش دانش‌آموزان، ترویج فرهنگ دینی و تربیت اسلامی دانست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار ادامه داد: از طرف شهرداری 18 میلیون و 500 هزار تومان به حساب مجموعه آموزش و پرورش شهرستان از محل اخذ عوارض  واریز شده که تاکنون مبلغ مذکور بر اساس اولویت‌ها در تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان هزینه شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: امتحانات پایان سال تحصیلی از 25 اردیبهشت آغاز شده و تا 18 خرداد ادامه دارد.

زارعی ابراز داشت: شهرستان بهار سال گذشته در برگزاری امتحانات رتبه برتر استانی را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: ستاد ثبت نام در شهرستان تشکیل شده و از 15خرداد ثبت نام آغاز می‌شود، همچنین در ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول، سنجش سلامت اجباری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار ابراز داشت: امسال یک هزار و 200 دانش‌آموز پایه اول باید شناسنامه سلامت داشته باشند و بدون این شناسنامه ثبت‌نام صورت نمی‌پذیرد.

وی گفت: در زمان ثبت‌نام بابت هر دانش‌آموز به جز حق بیمه و حق کتب  هیچگونه وجه دیگری دریافت نمی‌شود.

*نقش برجسته خیران در مدرسه‌سازی

زارعی خاطرنشان کرد: نقش برجسته‌ خیرین در راستای مدرسه‌سازی و عملکرد موفق آنان، انکارناپذیر است و آموزش و پرورش با بهره‌گیری از همت والای خیرین به اهداف مورد نظر خود در این بخش رسیده است.

وی ادامه داد: کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در کاهش مشکلات فضاهای آموزشی دارد و توانسته تحول بزرگی در امر نوسازی مدارس ایجاد کند.

بخشدار صالح‌آباد نیز گفت: از نظر آموزشی این شهر دارای ظرفیت‌های بالایی است و می‌طلبد از نظر امکانات و تجهیزات  توجه ویژه‌ای به آموزشگاه‌های این شهر شود.

*هوشمندسازی مدارس در اولویت باشد

موسی شالبافیان اضافه کرد: ایجاد آموزشگاه مستقل فنی و حرفه‌ای و برقراری رشته‌های مختلف از ضروریات این شهر است و هوشمندسازی مدارس نیز باید در اولویت قرار گیرد.

در ادامه امام جمعه بهار گفت: آنچه در تحصیل علم و دانش مردم را کند و بی‌رغبت می‌کند، آموزش علماء و معلمانی است که به علم خود عمل نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا افزود: معلمان باید توجه داشته باشند که پرورش در کنار آموزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که اگر آنها می‌خواهند آموخته‌هایشان به ثمر برسد و به راحتی از ذهن و دل دانش‌آموختگان پاک نشود باید علمشان را با عمل همراه کنند.

وی با بیان اینکه در انتخابات 24 خرداد مردم باید بصیرت داشته باشند و به حق عمل می‌کنند تصریح کرد: انتخابات پرشور و آگاهانه موجب شکست توطئه‌های دشمن می‌شود.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول