اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش تاکستان عنوان کرد

فعالیت 150 واحد آموزشی دانش‌آموزی در تاکستان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان از فعالیت 150 واحد آموزشی دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 150 واحد آموزشی دانش‌آموزی در تاکستان

سیدابوالفضل فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان پیرامون میزان فعالیت واحد‌های آموزشی بخش مرکزی و نواحی تابعه تاکستان عنوان کرد: 150 مدرسه به همراه 8 هزار کلاس درس در حال حاضر در شهرستان تاکستان به ارایه فعالیت و آموزش مشغول هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان ادامه داد: 19 هزار و 751 دانش‌آموز و یک‌هزار و 500 فرهنگی نیز در سطح شهر تاکستان فعال هستند.

وی عنوان کرد: در مقطع تحصیلی ابتدایی 10 هزار دانش‌آموز با 500 فرهنگی، مقطع راهنمایی با 4 هزار دانش‌آموز و 350 فرهنگی و در مقطع دبیرستان و رشته‌های فنی و حرفه‌ ای نیز سه هزار دانش‌آموز به همراه 450 فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

فاضلی در خصوص درخشش دانش‌آموزان تاکستانی در مسابقات ملی و بین‌المللی رشته‌های مختلف اظهار داشت: مبینا رحمانی دانش‌آموز ابتدایی مجتمع آموزشی شهید علی‌اکبر طاهر‌خانی اخیرا با حضور در بیستمین دور مسابقات بین‌المللی نقاشی کودکان ژاپن 2013 به جایگاه قابل توجهی دست پیدا کرد.

این مسئول عنوان کرد: همچنین ندا رحمانی ورزشکار دانش‌آموز مجتمع آموزشی رسالت شهر تاکستان نیز اخیرا در مسابقات فوتبال دانش‌آموزان در کشور سنگاپور شرکت کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان اذعان داشت: محمدرضا رحمانی دانش‌آموز دبیرستانی مجتمع آموزشی نمونه دولتی فارابی شهر تاکستان نیز پس از کسب افتخارات فراوان به مسابقات دو و میدانی کشور دعوت شده است.

انتهای پیام/77005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول