اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد

پیش‎بینی 235 پایگاه اوقات فراغت برای دانش‏آموزان زنجانی

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: برای اوقات فراغت دانش‏آموزان 235 پایگاه در نظر گرفته شده است.

پیش‎بینی 235 پایگاه اوقات فراغت برای دانش‏آموزان زنجانی

فیروز بهلولی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان برای اوقات فراغت دانش‏آموزان برنامه‏ریزی شده است.

وی به برنامه‏ریزی اوقات فراغت دانش‏آموزان اشاره کرد و افزود: برای پر کردن اوقات فراغت دانش‏آموزان برنامه‏های متعددی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه برای اوقات فراغت دانش‏آموزان جلسات متعددی برگزار شده است، یادآور شد: در همه بخش‏های علمی، ورزشی و دینی برنامه‏هایی در نظر گرفته شده است.

وی از ابلاغ بخشنامه‏های اوقات فراقت دانش‏آموزان به مدارس خبر داد و خاطر‌نشان کرد: بخشنامه‏های لازم برای اجرا به مدارس ارسال شده است.

بهلولی از فعال شدن پایگاه‏های اوقات فراغت دانش‏آموزان خبر داد و گفت: پایگاه‏های اوقات فراغت دانش‏آموزان فعال شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه جلسات و گقتمان‌های دینی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است، افزود: اوقات فراغت دانش‏آموزان همراه با گفتمان‏های دینی خواهد بود.

وی توجه به موضوعات دینی برای دانش‏آموزان را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: دانش‏آموزان در نظام مقدس اسلامی باید نسبت به مفاهیم دینی آشنایی لازم را داشته باشند.

بهلولی پر کردن اوقات فراغت با آموزش‏ها و گفتمان‏های دینی را ضروری دانست و تاکید کرد: در سال‎جاری توجه زیادی به آموزش‎ مفاهیم دینی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان از فعال شدن پایگاه‏های قرآنی در تابستان خبر داد و گفت: پایگاه‏های قرآنی مورد نیاز برای اوقات فراغت دانش‏آموزان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به انجام اقدامات لازم برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت دانش‏آموزان اظهار کرد: مقدمات لازم برای برپایی دوره‏های مختلف صورت گرفته است.

بهلولی به نظارت بر پایگاه‏های اوقات فراغت دانش‏آموزان اشاره کرد و یادآور شد: طی چند مرحله از پایگاه‏های اوقات فراغت بازدید خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه این بازدیدها قبل از شروع فعالیت‏ها صورت می‏گیرد، افزود: همچنین بازدید حین فعالیت و در انتهای فعالیت‏ها صورت خواهد گرفت.

وی از جمع‌بندی فعالیت پایگاه‏های اوقات فراغت خبر داد و گفت: بعد از اتمام فعالیت‏ پایگاه‏ها نسبت به جمع‌بندی فعالیت‏ها اقدام می‏شود.

بهلولی با بیان اینکه در تابستان سال‎جاری علاوه بر دانش‏آموزان برای اولیای آن‏‏ها نیز برنامه‏های آموزشی برگزار می‏شود، افزود: در این راستا جلساتی برای اولیای دانش‏آموزان برگزار می‏شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان از برگزاری گفتمان‏های سیاسی برای دانش‏آموزان خبر داد و یادآور شد: گفتمان‏های سیاسی در کنار گفتمان دینی برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه چهار کانون فرهنگی هنری برای دانش‏آموزان برنامه خواهند داشت، خاطرنشان کرد: این چهار کانون برای اوقات فراغت دانش‏آموزان فعالیت خواهند کرد.

بهلولی از برگزاری کلاس‏های جبرانی برای دانش‏آموزان در تابستان خبر داد و گفت: چهار پایگاه برای کلاس‏های جبرانی دانش‏آموزان دروس جبرانی برگزار می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان به فعال شدن 9 سالن ورزشی در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: 9 سالن ورزشی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‏آموزان در نظر گرفته شده است.

وی از در نظر گرفته شدن یک پژوهش‌سرای علمی برای اوقات فراغت در زنجان خبر داد و گفت: کیفیت علمی اوقات فراغت دانش‏آموزان مورد توجه قرار دارد.

بهلولی خاطرنشان کرد: 150 عرصه طرح هجرت برای اوقات فراغت دانش‏آموزان پیش‏بینی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان ضمن تاکید بر متمرکز کردن امکانات برای برگزاری مناسب اوقات فراغت، اظهار کرد: باید منابع حمایتی برای پایگاه‏های اوقات فراغت در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/73007/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول